16.Bölüm - Yeni Bir Dost (SAM)

178 8 0
                                    

O sabah yine sıradan bir şekilde uyandım. Korumam gereken kaslarım vardı, sabah erkenden günlük sporuma başlamak üzere koşarak evden çıktım. Haftaya tatil başlıyordu ve yaz boyunca sevgilimden uzakta kalacaktım. Hem uzakta hem de evde... Biriktirdiğim param vardı belki kendim ve onun için minik bir tatil ayarlayabilirdim. Otellere baktım tahmin ettiğimden daha ucuz şeyler vardı. Maddi durumum pek parlak sayılmasada onu daha az parlak olan bir yere götürecek paraya sahiptim. Koşum bittikten sonra eve geldim duşa girecektim ve girmeden önce takvimle göz göze geldim. Onunla ilişkiye girmediğimiz her günü işaretliyordum ve dün geceyi işaretlemeyi unutmuştum. Hemen belirlediğim sembolu kutuya çizdim ve şok oldum tam 17 gündür birlikte olmamıştık ve ben buna dayanabiliyordum. Ben Sam Evans ve 17 gündür dünyanın en sevimli kalçasına elimi sürmemiştim bu büyük bir başarıydı benim için. Camdan karşıya her baktığımda, onun evini görüyordum. Bir bayan vardı tanımadığım biriydi. Kapı açılınca direk içeri girdi bu bayan ya da kız kaç yaşındaydı ? 16 veya 36. Sadece sırtını görüyordum. Kapı ardından kapandı. Bende saçlarımı yapmak için aynanın karşısına geçtim. Saniyeler sonra bir gürültü koptu. Sevgilim bağırıyordu birine. Sinirlenmişti belli ki. Kapıyı açtı ve dakikalar önce içeri giren kadını ya da kızı kapının önüne koydu. Bir şeyler ters gidiyordu. Hemen evden ayrıldım ve caddeyi geçtim ben oraya vardığımda genç kızın sakin bizimkinin asabi olduğunu fark ettim. Kız gittikten sonra konuşmaya başladım. "Kim bu kız ve ona neden bağırıyorsun ?" Sessizlik oluştu ve büyük bir kahkaha attı. Gülmesi yataşırken konuşmaya başladı. "Eğer bana deli demeyeceğine söz verirsen anlatırım." dedi.

Tek Değişen RollerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin