2. Bölüm - Grubun Yeni Üyesi

549 22 0
                                    

Tanıştıktan sonra bana adının Sam olduğunu söyledi. Almanca öğretmeniyle birlikte kurdukları seçmeli aktivite dersinde dans edip şarkı söylediklerini dile getirdi. Gruba gelmemi istediğini anladım ama bu bana göre değildi zaten kimse orada Glee’de gibi de değildi. Gitmeyi kabul ettim çünkü o fazla tatlıydı ve kırmak istemedim gruba katılmayacaktım çünkü bu okul yeni bir başlangıçtı benim için. Tahminimce 10 yada 11 kişilerdi ve her dinden her ırktan insan var gibiydi. Okulun popüler ve şımarık kızları da oradaydı, oğlanları da… Almanca hocası Ayşenur ile tanıştım zaten ertesi gün dersimiz vardı onunla. Grubun provasını izleyeceğimi bir süre kenarda kalacağımı belirttikten sonra kendi kafamda çıtayı yükselttim. Halbuki 2-3 tanesinin sesi iyiydi hiçbiri dans edemiyordu hatta gruptan tanıdığım tek kişi Sam’di ve o da rezaletti. Ne büyük fiyasko ama… Beni gruba zaten alacaklarını ama formalite gereği dans etmemi, şarkı söylememi veya müzik aleti çalmamı istediler. Ses konusunda benden iyi olan vardı, hiçbirinin neyi nasıl çaldığını bilmiyordum. Tek bildiğim dans konusunda hepsi rezaletti. O zaman bu iş onlara nasıl yapılır gösterebilirdim. Mükemmel dans ediyorum diyemem ama oradakilerin hepsinden daha iyi dans ettiğim kesindi. Şarkı listesinde dans etmeme eşlik edebilecek tek şarkının Single Ladies oldğunu fark ettim ve şarkıyı açmamla gözlerimi kapatım kendimi ritme bıraktım. Dansım bittiğinde hepsi alkışlamıştı, ne büyük nezaket ama… Arka tarafta oturan ve eteğinin boyu gibi kendiside kısa olan bir kız ayağa kalktı ve “Kendisi yeni hareketler yapmamış, var olan Single Ladies dansını kendisi icra ediyor.” Dedi. Evet haklıydı, kendime özgün hareketler yapmamıştım ama bu kendisinin 4 hareketi 4 sürede yapamadığı gerçeğini kapatmayacaktı. Kot ceketimi sandalyeden aldım ve odadan çıktım. Sam peşimden koşarak geldi ve “O içerideki de neydi öyle ? Dansına bayıldım kesinlikle ekibimize katılman gerek.” Dedi. Asık bir suratla ona döndüm ve “Grupta ki arkadaşların beni ne kadar çok istediklerini belli ettiler bu çok tatlı (!)” dedim ve gözlerimi devirdim. Dolabıma doğru giderken Sam yol boyunca bana gruba gelmem konusunda konuşma hatta konuşmalar yaptı. Evet onu kırmayacaktım ama ne diyeceğimi bilemiyordum. Bana WhatsApp’ten  yazmak istediğini söyledi ve numaramı istedi. Es kaza numaramı verdim ve verdiğime pişman oldum. O kadar iyi sohbetler dönüyordu ki aramızda ders çalışmaya vaktim kalmıyordu. Komikti ve tanıdığım diğer iğrenç insanlara benzemiyordu. Onunla vakit geçirmek bana iyi geliyordu.

Sabah erkenden dolabımda bıraktığım okul formamı almak üzere okula gittim. Vaktim olduğundan dolabımı düzeltmeye başladım. 1 adım geri çekilmemle sert bir el dolabıma vurdu ve dolap kapağı kapandı…

Tek Değişen RollerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin