"Yok artık! Sandala binmiycez dimi?"
Hazan elindeki yemek sepetiyle Sinan'ın yanına gidiyordu...
"Tabiki de binicez sevgilim. Sen gel bakıyım buraya (Hazan'ı kucaklayıp sandala oturtur)"
"Ay... Yavaş düşücez şimdi... (Meraklı gözlerle) Sen mi kullanıcaksın Sinan?"
"E heralde."
"İyi o zaman... Akşama döneriz artık eve tabi dönebilirsek."
"Ha. ha. ha. Hazan hanım."
"Geçen seferki tecrübeni biliyoruz Sinan bey iki saat kullanamamıştın yalan mı?"
"Ne kullanamadım mı? Hiçte bile. Ben bilerek öyle yaptım."
"Tabi canım kesin öyledir."
"Al o zaman sen kullan Hazan abi çok biliyorsun madem."
"Yok ben biliyorum demiyorum ama seninde bilmediğini söylüyorum."
"Tamam bugün görüceksin kim biliyormuş bilmiyormuş göstericem sana ben."
Hazan derin bir nefes alır... "Neyseki sepetimiz yemekle dolu aç kalmıycaz."
"Hazan!"
"Sinan! (Güler)"
****
Hava kararmış ay ışığı göle vurmaktaydı. Hazan'la Sinan'ın sandalları gölün ortasında duruyordu... Hazan uykulu bir şekilde etrafına bakıyor Sinan'sa sandalın küreklerini suya daldırıp çıkarıyor etraftaki sessizliği su şıpırtısıyla bozuyordu...
"Sinan ne zaman dönücez."
"Yani.. hava alıyoruz acelemiz yok bence."
"Sen şuna sandalı kullanamıyorum desene. Ben sana demiştim ama beni dinleseydin şimdi evimizde olucaktık Sinan."
"Yok ya nerden çıkarıyosun o'nu bak gece tenha ay ışığı sen ben bu romantik anı kaçırmak istemedim. Yoksa çoktan evdeydik yani."
"Tabi tabi... Kaldık burda ya (etrafa bakar) Kimse de yok."
Sinan etrafı süzer... "Aa Hilmi amca değil mi o ya... Aa o gerçekten."
"Hilmi amca kim hani nerde ay Sinan seslen hemen gelip alsın bizi."
"Hazan ayıp oluyo ama gelip alsın bizi falan - HİLMİ AMCA HİLMİ AMCA BURDAYIZ"
Hilmi kendisine seslenildiğini duyunca etrafı kolaçan eder ve gölde birilerinin olduğunu farkedip eliyle "Ne var" işareti yapar.
"Sinan gördü bizi ama işaret yapıyor."
"Adam yaşlanmış ya duymuyor bizi kulakları işitmiyor olabilir Hazan."
"O zaman aynı anda bağıralım ki duysun."
"Ne diycez."
"Burda mahsur kaldık bizi kurtar diye bağıralım."
"Mahsur falan kalmadık-da şimdi."
"Sinan!"
"Tamam, tamam."
*İkisi de aynı anda bağırıp Hilmi'ye mahsur kaldıklarını söylerler.*
"Yav ne bağırıyonuz sağır mı var karşınızda."
"Aaa sağır değilmiş Hazan."
"2 dk hava alayım dedim cins cins işler."
"Birazda sinirli sanırsam Sinan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazan&Sinan ~ Hayali Sahneler
FanfictionHazan'la Sinan için hayalini kurduğum sahneleri derleyip burada sizlerle paylaşmak istedim... Umarım keyif alarak okursunuz. :)