list 5

190 28 5
                                    

Gdy czytała ten list łzy spływały jej mimowalnie. Dolna warga drżała, tak samo, jak dłonie. Westchnęła głośno i złożyła list i odłożyła go na półkę. Ciało rudowłosej drżało, łzy płynęły ciurkiem, a ona patrzyła w szafę, jak w amoku.

To było dla niej nierealne. Ktoś mógł się zabić przez nią... Czuła ogromny skurcz w żołądku, ból w sercu. Schowała twarz w dłoniach i zaczęła wyć jak nigdy. Łapała głębokie wdechy pomiędzy spazmami płaczu. Krzyknęła głośno, łapiąc za swoje włosy i je ciągnąc. Jej matka przybiegła do pokoju i nawet się nie zastanawiając weszła bez pukania.

Widząc córkę w takim stanie od razu zgarnęła ją do uścisku, zajmując miejsce obok. Dziewczyna wtuliła się w rodzica, nie mogąc powstrzymać płaczu.

— Ja wiem, że to trudne skarbie... — mama nastolatki gładziła ją po włosach. Ale nie mówiła prawdy. Nie wiedziała, jak to trudne. Nie wiedziała co jej jedyna córka zrobiła.

Jim Medina, czyż nie tak?

Co zrobiłaś? Dobrze wiesz. Jak to się zaczęło? To też wiesz. Naprawdę musiałaś tak robić, bo powiedziałem, że nie odwzajemniałem twojego uczucia? Najpierw nasłałaś na mnie swoich "kolegów", żeby mnie pobili. Leżałem w szpitalu przez dwa tygodnie. DWA JEBANE TYGODNIE, rozumiesz? Tęskniłaś w ogóle wtedy? Miałaś poczucie winy? Pytam, bo nie mam pojęcia, ale poczekaj... Ach tak! Już nigdy się nie dowiem. Zabawne prawda?

Potem zaczęłaś swoje
je gierki... Pamiętasz swoją kuzynkę Emilię? Nasłałaś ją na mnie... A raczej. Założyłaś się z nią. Jak mnie upokorzy, zrobi coś w z)ej korzyści dla mnie w ciągu dwóch tygodni to dostanie co? Tego również się nie dowiedziałem. Ale tak było. Emilia mnie upiła i uwiodła. Następnego dnia, jak spałem, położyła pieniądze obok mnie i zrobiła mi zdjęcia i wstawiła na swoje media. Dziwkarz tak? To było okropne. Moje nagie zdjęcia były  w całej szkole, rozumiesz?

Dziękuje, za zniszczenie mnie od środka.

To TWOJA wina.

Matteo.

××
Dawno tu nic nie było. Postanowiłam, że najpierw zakończę tą książkę, a później zajmę się FOB, ponieważ TA książka będzie krótka.

Dziękuje za uwagę i za przeczytanie rozdziału.

don't be dead • matteo balsano ×soon×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz