BR0 2

510 9 0
                                    

~~~*~~~
PLOT 6

Di hadapan kelas Daniel

Cikgu Mazlan

'Daniel. Tolong pergi ambil nama semua pelajar yang lambat hari nie lepas tu bagi kat saya. Dah lah hari pertama semester pon masih nak datang lewat lah. Pening taw tak pening kepala saya. Kamu tahu tak apa yang buat saya pening kepala?'

Daniel

'Ermm hmm bebudak datang lambat ke sekolah?'

Cikgu Mazlan

'Bukan lah. Saya belum breakfast lagi ni. Kamu apa tahu. Dah pergi kat pagar sekolah sana. Hei bebudak zaman sekarang nie semua nya tak tahu. Kita jer nak kena ambil tahu pasal diaorang. Yang kita ni belum sempat makan ke pergi toilet ke hapa ke bukan nya nak ambil kesah. Dah pergi sana kamu tuh'

Daniel

'Hmm haa ye baik lah...'

(Dalam hati)

[Huh...apoo cikgu ni errr..]

~~~*~~~

PLOT 7

Kat area tangga sekolah

Pelajar perempuan 1

'Eh kau tahu tak siapa ek couple si Amir untuk minggu nie?'

Pelajar perempuan 2

'Kann...agak-agak kau lelaki ke perempuan?'

Pelajar perempuan 1

'Ntah lah. Kalo lelaki siapa ek yang nk cuba couple dengan dia? Haa aku tahu Si Ivan kot. Dia comel kalo dengan Amir kannn wah wah wahhh...'

Pelajar perempuan 2

'Betul tuh...tapi kalau dengan perempuan siapa pulak ek?'

Pelajar perempuan 1

'Mungkin Ana Maria lagi kot sebab aku dengar dia tak puas lagi nak bercouple dengan si Amir tuh'

Pelajar perempuan 2

'Eh gila kau siapa yang pernah puas dengan si Amir tu ok. Selama-lamanya nak haha'

Pelajar perempuan 1

'Amboi habis tu si Daniel kau tu nak letak mana? Hmm kasi kat aku jer lah huhu'

Pelajar perempuan 2

'Eh mana boleh. Daniel bakal suami aku. Amir just kekasih gelap ku haha'

Pelajar perempuan 1

'Ceh tamak nya kauuuuu'

Daniel

(Dalam hati)

[Huh kenapa lah diaorang ni semua asik duk hadap jer dengan si Amir nie hah...pelik aku lah]

Bromance Dude!Where stories live. Discover now