AgustGi : Beni takip etmeye çalıştığını biliyorum ve bu ne benim ne de ruhların hoşuna gidiyor...Jinfull : Hey, benim bir suçum yok!
Sorularımı cevapsız bırakan sensin.
Ayrıca o evin nasıl yıkıldığını anlayamıyorum.
Üstelik seni bulmaya bu kadar yaklaşmışken...AgustGi : Anla işte.
Hiçbir zaman düzgün bir hayat yaşayamadım.Jinfull : Ah, şöyle düşünmeyi bir bırakabilsen...
Ondan da önemlisi, sen o evde yaşamıyor muydun?
Şimdi nerede yaşayacaksın?AgustGi : Orada yaşamıyordum ama orası aileme ait bir hazine gibiydi.
Bu yüzden üzülüyorum...Jinfull : Evin neden yıkıldığını biliyor musun?
AgustGi : Bu ruhlar hiçbir zaman rahat durmuyor.
Ve şimdi ailemizdeki en önemli şeyi de parçaladılar.
Halbuki o ev onların ailemi rahatsız etmeye başladıkları ilk yerdi diyebilirim.Jinfull : Böyle bir şeyi neden yaptıklarını anlayamıyorum.
AgustGi : Beni kimsenin bulmasını istemiyorlar Jin.
Hatta şuan sana yazarken bile onların ürpertici soğukluğunu hissediyorum...
Artık alışmış olsam da bu durum sıkıcı.Jinfull : Cidden korkunç...
Demek bu yüzden bana her şeyi anlatamıyorsun.
Hep yanında oldukları için.AgustGi : Sonunda anlamış olmana sevindim
Jinfull : Hey, dalga geçme!
Sana yardım etmeye çalışıyorum :(AgustGi : Sorularınla beni boğarak mı?
Jinfull : Hadi ama...
AgustGi : Üzgünüm.
Sadece konuşmayı nasıl uzatsam diye düşünüyordum...
Senle konuşmak hoşuma gidiyorJinfull : Gerçekten mi?
Buna sevindim
Eğer seni mutlu edebiliyorsam ben de mutluyum~•
Aşklı kısımlar yavaştan başlıyor. İlk atak Yoongi'den fkfof Şaka maka artık buluşturmak istiyorum, biraz bekletebilirim >:)
Ruhlar ise çığrından çıktı. Ama belki ilerleyen bölümlerde onlarla ilgili bir şey olur?
Umarım bölümü beğenmişsinizdir~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Come? // YoonJin
FanfictionAgustGi : Çok korkuyorum Jin. Ya sensiz kalırsam? • YoonJin - SIN texting •