Jinfull : Bütün bu olanları nasıl öğrendin?Jimx : Lütfen, endişelenmene gerek yok.
Rahat olabilirsin.Jinfull : Ama bu fazla garip.
Yani... bu durumu öğrenmiş olman.Jimx : Aslında bakarsan bu hiç garip değil.
Min ailesindeki musallat olayı yıllardır olan bir şey.
Normalde dava kapatılmıştı ama bu gidişle tekrardan açılacak.
Beni sana Taehyung yönlendirdi. Onla yakın arkadaşızdır.Jinfull : Oh, şimdi anlıyorum...
Peki o iyi mi?
Yani Jungkook en son söylediğinde Taehyung'un çok kötü hastalandığını duymuştum.Jimx : Merak etme, Jungkook'u tanımıyorum ama Taehyung'a çok iyi baktığı kesin.
Neyse, şimdi asıl konumuza dönelim.
Sana hiç ipucu verdi mi?
Mesela ismini falan öğrenebildin mi?Jinfull : Evet, ismi Yoongi.
Ama bundan başka hakkında pek bir şey bilmiyorum..
Onu bu durumdan kurtarmaya çalışıyorum.Jimx : Ne yapmaya çalıştığını bilemem ama bu saatten sonra işin ucunu bırakabilirsin.
Artık ben ve ekibim buradayız.Jinfull : Bunu sormadın sayıyorum...
Yoongi'nin yanında olmayı bırakamam.Jimx : Vay canına, bunu beklemiyordum.
Hiç korkmuyor musun?
Tae'den duyduğuma göre başına gelmeyen kalmamış.Jinfull : Benim için sorun değil.
Yoongi'ye değer veriyorum ve onun için elimden geleni yapacağım.■
Jin gitgide Yoongi'ye mi aşık oluyor ne :33333 (Yazarın kalbi çıldırıyordu)
Umarım bölümü beğenmişsinizdir~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Come? // YoonJin
FanfictionAgustGi : Çok korkuyorum Jin. Ya sensiz kalırsam? • YoonJin - SIN texting •