8. Bölüm- "Benim Yüzümden"

321 35 8
                                    

Yazardan.

Ali: Eylül nolursun Ölme bitanem nolursun ölme. Ambulansı arayın lütfen. Nerde kaldıı ya? EYLÜLL!!

Esma Alp Oğzu Ve Bahar silah sesini duyunca gelmişlerdi yerde öylece yatan Eylül'ü görünce şoka uğradılar. Esma ve Bahar öylece Kaldı Oğuz ise hemen yanlarına koştu.

Oğuz: Oğlum noldu?

Ali: Ya şu Eylülün eski sevgilisi beni vurucakken Eylül önüme atladı.

Oğuz: Nee!? Ambulansı aradınız mı?

Ali: E-evet.

Oğuz Eylülün nabzını kontrol etti.

Oğuz: Nabzı gittikçe yavaşlıyor.

Ali: Oğuz. Eylül ölürse ben yaşayamam. Ya Eylül nolursun aç gözlerini. Seni çok seviyorum aşkım lütfen uyan Eylül!!

Eylül çok yavaş ve sakince gözlerini açtı. Sesi çok titrek çıkıyordu.

Eylül: A-a-ali.

Ali: Eylül kendini yorma bekle ambulans geliyo tamam mı?

Eylül: S-s-se-seni ç-çok s-se-seviyorumm.

Eylül'ün gözleri kapandı.

Ali: Hayır Eylül hayır. Yardım edinnn!

O sırada Ambulans geldi hemen sedyeyle Eylülü ambulansa aldılar. Ali ambulansla gitti. Bahar Oğuz Alp ve Esma ise taksiyle hastaneye gitmeye başladı.

Hastaneye geldiler. Eylül ameliyata alınmıştı.

1 saat geçti. Ali ağlamaktan helak olmuştu.

Esma: Ali nasıl vuruldu?

Ali: B-burak geldi. Beni v-urcaktı. Eylül ö-ön-önüme atladı.

Ali son kelimeyi ettikten sonra dizlerini kendine çekti ve kafasını gömdü hıçkıra hıçkıra ağlıyordu yerde. "Benim yüzümden " diye tekrarlıyordu kendi kendine. Oğuz ve Alp yanına geldi. Onlar Ali'ye moral vermeye çalışıyorlardı. Ama Ali hala ağlıyordu hıçkıra hıçkıra...

Düşüncelere bırakmıştı kendini. Niye kızdı ki ona bu kadar. Neden sinirlerine hakim olamadı. Neden bu kadar bağırdı ki. Koruyamadı onu. Ölücek miydi? Ne yani? Sevdiği herkesi kaybediyor muydu? Ya o ölürse. O zaman sever miydi başkasını. Sevemezdi. Korkardı kaybetmekten. Zaten sevemezdiki ondan başkasını.Ona bişey olursa ne yapacaktı. Affedermiydi Eylül onu. Sever miydi tekrardan. Affetmişti belkide. Belkide nefret edicekti ondan. Belki, belki şuan içerde ölüm kalım savaşı veriyor. Belki de çoktan öldü. Belki şu an o ekranda düz çizgi var. Belkide tekrar atıyor kalbi. Belki öldü , belki yaşıyor. Ama yaşasa bile sever miydi, affeder miydi onu?

4 saat sonra.....

Doktor ameliyattan çıktı herkes onun ne diyiceğini bekliyordu.

Ali: D-durumu i-iy-iyi mi?

Doktor: Zorlu bir ameliyattı. Mermi kalbe çok zarar vermemiş akciğerleri ve kalbi kötü bir şekilde sıyırmış. Yırtılmalar vardı. Onları onarmak biraz uzun sürdü. Ama arkadaşınız gayet iyi.

Herkesin yüzünde mutluluklar oluşmuştu.

Yarım saat sonra Eylül odaya alındı. Kapının önünde doktorun çıkmalarını bekliyorlardı. Ve bir süre sonra doktor çıktı.

Doktor: Görebilirsiniz.

Esma: Teşekkürler.

Oğuzdan

Biz tam içeri giriyordukki Ali'nin içeri girmediğini gördüm. Yanına gittim.

Oğuz: Ali hadi kardeşim gidelim Eylül bekler.

Ali: Abi ben gelmiycem.

Oğuz: Neden ya?

Ali: Belki affetmez ki beni. Ben gidemem. Herşey benim yüzümden oldu. Oğuz affetmiycek beni.

Oğuz: Sen bekle ben sorup geliyorum.

Eylüle sorup Ali'nin yanına geldim.

Oğuz: Affetmiş.

Ali: Gerçekten mi?

Oğuz: Ama bir şartla!

Yeni bölüm geldii. Bakalım Eylül'ün şartı ne?
Oy vermeyi unutmayın. (Sınır 20oy) İYİ OKUMALARR.

Beklenmedik AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin