Началото

100 9 0
                                    

Преди два месеца майка ми загина в пожар... Беше много тежко за мен, двете ми сестри и баща ми. Преместихме се в Ню Орлиънс, за да започнем на ново, да отворим нова страница.

Казвам се Изабел. Изабел Стърлинг. На 17 години съм и имам две сестри- Ива Стърлинг и Зара Стърлинг. Сестра ми Ива е по-голяма от мен с няколко месеца, и тя е на 17, а сестра ми Зара е на 15 години. Баща ни е лекар и е още в шок от случилото се с майка ни...

Откакто сме в Ню Орлиънс се случват странни неща. Всяка нощ врата на стая ми се отваря, чувам разни звуци, но мисля, че просто си въобразявам. Живеем в голяма къща с 4 стаи. Има стая за всеки, но никой не искаше да вземе голяма стая- тази, в която съм аз -защото другите стаи бяха по-красиви и имаха красив изглед.
Тази вечер мислех да си легна по-рано защото утре е първият ни ден в новото училище, но не успях да заспя поради странни причини.

След 7 часа...

-Зара: Изабел, събуди се, ще закъснеем за първият ни ден в училище. Едвам събудих Ива.. Тя си взима душ в момента.

-Изабел: Какво? Колко е часът?

-Зара: 7:43 сутринта.

-Изабел: Оо не.. успала съм се доста.

-Зара: ДА! СТАВАЙ!

-Изабел: Слушам и изпълнявам.

Така.. Станах. Много ми се спеше, но трябваше да си взема душ.

-Изабел: ИВА?!

-Ива: ДА!?

-Изабел: НЯМА ЛИ ДА ИЗЛИЗАШ ОТ БАНЯТА ВЕЧЕ??

-Ива: ОЩЕ МАЛКО!

-Изабел: ОФФ КОЛКО ОЩЕ?!

-Ива: 3 МИНУТКИ!

-Изабел: ДОБРЕ!

През това време си приготвих дрехите за училище. Имам странен Стил.. Ходя със широки панталони и къса тениска.
Чух как врата на банята се отваря и подскочих от радост.

-Ива: Изабел готова съм.

-Изабел: Добре. Може ли да направиш закуската понеже Зара не иска, а татко е на работа?!

-Ива: Разбира се!!

-Зара: МОМИЧЕТА ИМАМЕ ЧАС!!! ПОБЪРЗАЙТЕ!

-Ива: Ако помогнеш, може и да побързаме.

-Зара: С какво да помогна?!

-Изабел: Направи закуска докато Ива се облича.

-Ива: Да!

Влюбени В ЗлотоWhere stories live. Discover now