Part 3

109 13 3
                                    

Blue szemszöge:
A golyó a barnás farkast találta el a jobb melső lábához közel. A többi farkas megpróbált segíteni neki , de egy újjab golyó repült az állatok felé. A barnás farkas kikerülte és futott tovább a barátjához. Pops újra lőtt eggyet, de ez csak félsiker lett. A töltény súrolta az állat lábat amire az megilyedt és hátrálni kezdett. A farkasok vetettek még egy tekintetet a meglőtt barátjukra aztán elfutottak. Inkább csak egy sérüljön meg. Pops egyből odafutott a "zsákmányhoz" ami eszméletlen volt. Lehet a sok vértől amit vesztett. Csak akkor jöttem rá, hogy azt a farkast lőtte meg Quent amelyik segített megszabadulni a szájkosártól.

Hige szemszöge:
Egy nemes az egyik éjszaka elrabolta tőlünk Chezát. A virág illat egy sötét kis városkába vezetett minket. Katonák lepték el a legtöbb utcát, és Kiba a legjobb ötlettel jött elő: Váljunk szét. Miért ne? Így még könnyebben kapnak el minket! Plussz mindenki egyedül ment. Oké, Kiba, Tsume, talán még én is megtudom védeni magam, de hogy Toboénak sikerül azt kétlem!( Bocs törpe.) De azért szétváltunk. Én már órák óta keresgéltem, de virág illatot eggyátalán nem éreztem, ezért a kaja szag irányába mentem. Mikor beértem a város közepébe, egy szalonna árust pillantottam meg. Éppen egy másik vevővel beszélt, így sikerült észrevétlenül betolnom 5-öt a zsebembe. Indultam vissza a találkozó pontra amikor meghallottam egy vonítást. Toboe..... Biztos bajban van... Minden szalonnát eldobva futottam a hang irányába. Kis pihenőre megálltam egy kocsba udvarának az ajtajában. Egy nagyon ismerős szag csapta meg az orrom. Az udvarban sötét volt. A kocsma ajtó mellet egy kutya volt kikötve. Egy fekete kutya.... Az ameik mindig azzal a vadásszal kerget minket. Biztos az ő szagát éreztem. Egy szájkosár volt rata. Amint megláttam egy érzés fogott meg. Segítenem kell neki.... Lehet, hogy ellenünk van. Lehet, hogy vadászik ránk. Lehet, hogy meg akar ölni minket, de segíteni akartam neki. Mi van ha nem is kell neki segítség? Bár ahogy jobban megvizsgáltam, a szájkosár sebesre dörzsölte a kutya arcát, és nem volt valami boldog a tekintete.

Wolf's rain : Az adósságWhere stories live. Discover now