Part 5

92 9 0
                                    

Blur szemszöge:
Pops már akart lőni mégeggyet a kidőlt farkasra, hogy véget vessen az életének, de az ösztöneim elkezdtek irányítani engem és hirtelen a fegyver vége elé ugrottam.
" Blue! Mész el onnan!" Pops hangja vízhangzott a keskeny utcában. Én viszont csak álltam ott. Egyszerűen nem hagyhattam, hogy lelőjék a farkast...." Blue!!!" Pops kiáltott dühvel a hangjában. Én még mindig nem mozdultam, mintha karót nyeltem volna, vagy csak vártam volna, hogy lelőjjenek. " Quent! Hagyd már! Biztos csak egy kutya! Lehet, Blze ezt akarja mondani!" Most az egyszer kicsit örültem, hogy a nyomozó velünk van. Ő ember! Biztos rá tudja vennj Pops-ot, hogy lerakja a pisztolyt. " Ne légy hülye!! Az ott egy farkas! Csak meg tudok különböztetni egy ilyen mocskos dögöt egy kutyától!" Oké Quent mond azért valamit, de... Mi van ha nem ő felelős a falunkért? Mi van ha ez a farkas benne se volt az egészben? Akkor megölünk egy ártatlant? Az nem lenne  bosszú... Inkább csak vakon gyilkolászás... Lassan a farkas felé fordítottam a fejem, hogy jobban szemügyre vegyem. Lehet  felismerek néhányat azok a gyilkosok közül...Ő segített kiszabadulni a szájkosárból... Nem hinném, hogy valaha is ártott nekem vagy Popsnak... " Ugyanúgy néz ki mint Blue! És nyakkörve is van! Tisztára mint egy kutya! Te lelőtted valakinek a háziállatát! Be kell kötözni a sebét és vi-" a nyomozó már fejezte volna be a mondatát amikor rendőr autó szirénát hallottunk. Biztos valaki a lövés hangjára hívta a rendőröket..." Istenem.... Lebowski! Te hozd az állítólagos kutyádat!" Ezzel a mondtattal Pops elviharzott a helyszínről a nyomában velem.

~ tє๓ รкเק ~ ( UT fanok érthetik )

Blue szemszöge:
A várostól 1-2 km- re telepedtünk le.
Lebowski 10 perces probálkozás után, sikeresen tábortüzet rakott. Én picit messzebb egy autó mögött feküdtem és "őriztem a zsákmányt" ahogy Pops mondaná... Egy kis bűntudatot éreztem. Mivel kiszabadított abból a nyamvadt szájkosárból... Oké nem egy hőstett, de lett volna más válsztása is.. Például megölhetett volna, otthagyhatott volna, bánhatott volna, de mégis inkább enyhített a fájdalmamon... És meg ezt úgy háláltam meg neki, hogy elvezettem hozzá Quentet... Amúgy mivel Lebowski még mindig azt hiszi, hogy a  "szákmány" egy kutya ezért bekötözte a sebét... Nem is tudtam, hogy ennyire törődik az állatokkal.. De azt se tudtam hogy nyomozó létére ennyire hülye... Nem jött még rá, hogy nem tüsszög ha a farkas körül van??? Elvileg allergiás a kutyákra.... Mindegy is.. Addig jó minden amíg ki nem derül ez... Egy picit sok ideje van kifeküdve szerencsétlen állat... Kicsit megbökdöstem az orrommal az arcát hátha felébred. Sikerrel is jártam mivel a farkas az egyik szemét kinyitotta....

Wolf's rain : Az adósságحيث تعيش القصص. اكتشف الآن