pov Denise
Ik voelde een pijnscheut door mijn arm gaan toen iemand mij vastpakte en mee trok. Ik opende mijn mond om te gillen, maar gelijk werd er iets voor mijn mond gebonden en ik werd een auto ingegooid. Ik zag Kim nergens meer... Waar was ze?? Ik lag in de achterbak van het busje en het was pikdonker. De motor werd gestart en de auto reed met veel lawaai weg...
pov Marlou
"We moeten iets doen!!" riep ik.
"Ik bel de jongens" zei Noortje en ze pakte haar telefoon. Ze toetste het huisnummer in en zette de telefoon op luidspreker
No: "Hai met noortje"
T (telefoon): "Hey Niall hierrr whatsup?"
No: "Er is iets verschrikkelijks gebeurd..."
Ni: "Wat dan?"
No: "Kim en Denise z..z..zijn o..ont..ontvoerd..."
Ni: "Wat??!! Waar zijn jullie we komen er gelijk aan!
No: "Oxford Street op die grote parkeerplaats:
Ni: "Oké, we komen eraan"
pov Niall
"Guys komen!" riep ik naar boven.
Ik hoorde wat gerommel en daarna 4 paar voetstappen de trap aflopen en Harry had Alissa vast.
"Wat is er? Je klinkt bezorgd" zei Liam.
"Ja klopt, nu meekomen ik leg 't zo wel uit"
Iedereen pakte zijn jas van de kapstok en we liepen naar buiten.
Toen we even later met z'n alle in de auto zaten gepropt zei Louis
"Wat was er nou?"
"We moeten naar de meiden, er is iets heel ergs gebeurd?"
Louis begon te lachen en zei "ze zijn zeker hun tassen onderweg verloren"
"Louis!!" riep ik boos
"Ja, nou sorry hoor, maar vertel het dan gewoon!"
'Oké, ik weet het ook niet precies maar Noortje belde net en vertelde dat..dat.."
"Dat wat?" zei Louis
"Hou je kop nou eens!" riep Zayn naar Louis
"Denise en Kim zijn ontvoert" zei Niall snel?
"Wat??" riep Louis
"Je hoorde me wel"
"Zijn ze ontvoert??"
"Ja..."
pov Kim
"Uitstappen!" ik werd met veel geweld het busje uitgetrokken. We stonden in een groot bos en er waren alleen maar bomen.
"Ga daar maar zitten" een man wees naar een oude boom waar ik dus blijkbaar tegenaan moest gaan zitten. Zonder tegen te werken ging ik tegen de boomstam zitten en het busje reed weer weg. Daar zit ik dan... In een bos. Alleen.
__________________
Kort stukje maarrr ik heb eindelijk VAKANTIE!! Alleen nog boeken inleveren en shit maar ik ga proberen weer veel te schrijven :)
xxx
p.s. Weet iemand nog een leuke Tumblr blog?
JE LEEST
Take Me To Wonderland
FanficEen leuk tripje naar Disneyland bleek minder onschuldig dan gedacht... GEWOON [G] GEEN [PG-13] {FANFICTION} {FANTASY} {TEENFICTION}