POV Harry
Ik werd wakker door gerommel om me heen en opende mijn ogen. Ohja vakantie, Disneyland, busje ik weet het weer.
'Lekker geslapen?' vroeg Noortje.
'Ja jij ook babe?' antwoordde ik.
'Ey weet iemand hoe laat het is?' vroeg Niall.
'11 uur 's avonds, we zijn er bijna. We rijden richting Parijs.' zei Liam achter het stuur vandaan.
'Zijn jullie die hele tijd wakker gebleven?' vroeg ik ongelovig aan de rest. Lisanne, Noorje, Niall en Marlou schudde hun hoofd
'Nee wij zijn ook pas net wakker' zei Marlou.
'Oh oké en slaapt er nog iemand?'
'Nope jij was de laatste'
'Maar even wie is er wel eens naar Disney geweest?' schreeuwde Denise toen.
Zayn, Louis, Lisanne en Kim staken hun hand op.
'Oké weten jullie waar we dan allemaal naartoe moeten?'
'Jaa we MOETEN naar de Tower of Terror, Space Mountain en de Nemo achtbaan' zei Louis beslist
'Ennn ook naar Mickey's Toontown want ik wil wel echt met Mickey op de foto en It's a Small world, en het kasteel!!!' zei Lisanne toen.
'Zullen we auto disco doen?' zei Louis enthousiast.
Ik keek hem raar aan en derest ook behalve Kim die gilde 'Jaaaaa!!!'
Oké dat hebben hun blijkbaar samen een keer gedaan.
'Nou kijk het is heel makkelijk gewoon een disco in de auto, de muziek heel hard zetten en that's it'
'Oké klinkt goed' zei Niall. Lisanne die naast Liam voorin zat sloot haar iPod op de cd speler aan en scrolde door de liedjes en zette de DJ James Yammouni Megamix aan. (A/N die moet je echt luisteren!!) en draaide het volume op z'n hardst. Iedereen ging uit z'n dak en het zag er nogal grappig uit iedereen in die auto. Snel pakte ik mijn telefoon en filmde een stukje. Voordat iemand het door had deed ik mijn telefoon weer weg en deed gewoon lekker mee.
******
Het laatste uur vloog voorbij en voor we het weten waren we al bij het hotel.
'We zijn er!!!' riep Liam. Ik maakte mijn riem los en liep naar de achterkant van de auto om de koffers er alvast uit te halen. Toen iedereen was uitgestapt liepen we met alle koffers het hotel binnen en Zayn had alle tickets en papieren enzo en hij checkte ons allemaal in.
'Oké, kamer 398 voor Louis en Kim, kamer 399 voor Noortje en Harry, 400 voor Marlou en mij, 401 voor Niall en Denise en 402 voor Lisanne en Liam.'
Hij deelde de pasjes voor de kamers uit en we stapten de lift in.
'Welke verdieping is het?' vroeg Kim.
'Uhm... de 8e verdieping.' antwoordde Zayn. Ze drukte op het knopje en de lift ging omhoog.
'Maar guys ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga zo gelijk slapen want ik ben doodmoe van het rijden' zei Liam.
Iedereen besloot om maar gelijk te gaan slapen want dan kunnen we morgen optijd opstaan en naar Disney gaan.
Een half uur later lag ik samen met Noortje in bed en we waren erg moe.
'Weltrusten schat' zei ik
'Weltrusen Hazz' (A/N i know oud maar k vond 't even nodig :P)
Ik gaf haar een kus en ze kwam tegen me aan liggen.
Dit gaat echt een geweldige week worden met z'n alle...
---------------------------
Hey! tweede hoofdstuk op een dag. Hij is niet zolang dus sorry daarvoor maar ik denk niet dat ik iedere dag kan uploaden :( hoe graag ik dat ook wil doen maar shool hé verpest alles weer. -,- oké maargoed dit was dus een soort van bonus hoofdstuk vandaag en in het volgende hoofdstuk begint het avontuur echt ^^
xxx Lonneke
don't forget to vote, comment
Ohja ik wilde die remix aan de zijkant zetten maar hij wilde niet inzenden ofzo echt heel raar dus hier is de link:
https://www.youtube.com/watch?v=ICReKQnvUrA
JE LEEST
Take Me To Wonderland
FanfictionEen leuk tripje naar Disneyland bleek minder onschuldig dan gedacht... GEWOON [G] GEEN [PG-13] {FANFICTION} {FANTASY} {TEENFICTION}