12

379 22 3
                                    

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

POV Niall

Waar ben ik?? Is de vraag die door mijn hoofd spookt. En met wie ben ik hier?

"Wie zijn jullie?" vraag ik. "hij is echt alles vergeten" fluisterd een jongen met krullen tegen een snikkend meisje.

"Oké ik zal het je uitleggen, jij bent Niall Horan, ik ben Zayn Malik hij is Harry Styles en die twee jongens naast hem zijn Liam en Louis. Wij zitten met z'n vijfen in een band One Direction" Hij wees een voor een allemaal jongens aan en ik probeerde de namen in een keer te onthouden. Ze klinken me zo bekend maar ik kan niet plaatsen waarvan.

"Dit is Denise", vertelde Zayn verder. "ze is jou vriendin" Oke dat kan ik niet meer herinneren maar dat ik kan wel bij meer dingen niet. Daarna wees hij omstebeurt naar 4 andere meisjes en zei "dit zijn Kim, Marlou, Lisanne en Noortje de vriendin van Louis, Mij, Liam en Harry." ik probeerde iedereen te plaatsen maar het waren zoveel namen.

"Oke maar wie zijn dat dan?" ik wees naar 2 meisjes waarvan Zayn de naam nog niet verteld had. "Dat zijn Shanna en Tess en zijn net als ons ook hier gekomen."

Plots zag ik voor me een flits verschijnen en er kwan een vage vrouw tevoorschijn. Wie was zíj nou weer. ik keek haar vaag aan en ze zei "Blijkbaar heeft Niall zijn geheugen verloren door het flesje wat Harry aan hem heeft gegeven.

Pov Kim

"Er is nog 1 kans om hem te redden" zei ze en ze legde de nadruk op 1.

"Wat is het?" vroeg Louis.

"Jullie moeten allemaal je dierbaarste bezit afstaan, geef echt je dierbaarste bezit anders komen jullie nog verder in de problemen"

"Maar dat heb ik niet bij me" zei Lisanne.

"Als je verteld wat het is halen mijn hulp elf het en komt het hier terecht."

"En wat gebeurd er dan mee?" vroeg Liam.

"Ik bewaar het en kijk of het van pas komt"

Liam knikte en zei toen gelijk "oke mijn dierbaarste bezit is....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ik ga veel van dit soort stukjes vooruit schrijven (dus zeg maar deze lengte)

Xxx Lonneke

Vergeet niet te stemmen of een comment achter te laten :)

[Dat vind ik superleuk and you'll make me happy ^^]

Take Me To WonderlandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu