POV Louis
"Sorry Ni, wist ik veel dat het zo erg was..."
"Maakt niet uit maar we moeten nu echt doorrijden"
M...Maar Kim waar is ze? De rillingen lopen al over mijn rug bij de gedachte dat ze nu ergens alleen of opgesloten zit...
Niall reed de parkeerplaats op en ik zag Marlou, Lisanne en Noortje al bij hun auto staan. Niall parkeerde de auto en we stapten allemaal uit en liepen snel naar de meiden toe.
"En waar zijn ze?" Vroeg ik
"Ja dat weten we dus niet..." Snikte Lisanne die in tranen tegen de auto aangeleund stond.
"Oh schat kom hier" zei Liam en hij trok haar in een knuffel.
"Ik bel de politie" zei Marlou.
"Harry waar is Alissa?!" Riep Noortje ineens.
Harry sloeg zijn hand en rende naar de auto. Hij startte de motor en reed snel weg.
"Ze ligt nog thuis te slapen..." Zei Zayn. Maar geen zorgen, het komt wel goed.
Marlou had ondertussen de politie aan de lijn en vertelde het hele verhaal.
"Ja..."
"We staan op die grote parkeerplaats aan het begin van Oxford Street, weet u welke ik bedoel?" Vroeg Marlou door de telefoon. "Oké, bedankt tot zo" En ze klikte het gesprek weer weg.
"De politie komt er zo snel mogelijk aan" zei ze.
"Gelukkig"
POV Lisanne
De politieauto reed de parkeerplaats op en vlak naast ons stapte er een politieman en -vrouw uit. Ze stelden zich voor en ik gaf ze een hand. Waarom had die vrouw zo'n bekend gezicht? Waar herkende ik haar van? Ik schudde de gedachte weg, ik zal het me wel verbeeld hebben.
_________________________
Word dit boek niet te saai?
JE LEEST
Take Me To Wonderland
FanfictionEen leuk tripje naar Disneyland bleek minder onschuldig dan gedacht... GEWOON [G] GEEN [PG-13] {FANFICTION} {FANTASY} {TEENFICTION}