Y&I: 7. meet

26 2 0
                                    

Yeyyy! naglalabas na ako ng ibang prologue. Una kay Uin at ngayon Kay Jagiyo kooo. Ekkk. Cyaaaan!

Cyan's POV

"Cy! yanyaaaan! look at the camera!"-Audz I kissed her cheeks. "Ommoooo! Sweet ng cy ko noooh? Saranghaeyo yanyan~!"-rian She kissed my cheeks! "Daaamn! Ang kyut ng Audz ko nuh? Audreeey babyy! baby ko. Nado saranghae audz."-me Then she laughed.

+-------------------8

"Let's break up."-me She was shocked. "C-c-cy. That's not funny."-rian "Rian. Let's break up. Our relationship is not working out anymore. An artist can never be with a normal guy."-me Then I walked away? I could hear her cry. She's broken and she's lying at the floor. Mianhaeyo.

"CY CY! DONT LEAVE ME! YOU PROMISED ME! SA-SARANGHAEYO!"-RIAN I didn't bother looking. A tear escaped my eye. Oo one eye lang. Pain. "Cycy àan!"-rian Her voice isbroken . IT BREAKS ME TOO. Who said I wanted this? Days have passed. my audz became clumsy weak and pitiful. I wanted to help her but that Carlisle guy helped her. They were together everyday. Pinagtatanggol niya any ang audz ko. I decided to enter the famous life. Nagartista ako. That way mapapalapit ako sa kanya. Truth to be told.. She moved on and pinatawad niya ako.

-------------+------------

Sinundan ko siya. She dropped me at my house pero sinundan ko siya. Bakit siya NASA hospital. I followed her.

"Hey you!"-babae I ignored her. "Stop following Audrey."-babae "Sino ka ba?"-ako "Ooh! Cyan! I'm Carlisle's sister. Charlize."-charlize "So?"-ako "You want to know where she's going? Sa kuya ko simply!"-charlize "I don't trust you."-me "You don't trust this face? Err. I'm dyosa kaya!"-charlize May kasama siyang lalaki. Kahawig ni audz. "Sino sya Chay?"-lalaki "Uh. Your noona's friend! Cyan!"-charlize Noona? ate niya si Audz? "Oppa Cyan this is Aries! Call him Rie. Kapatid ni eonnie Audrey!"-charlize  Ate niya nga! "Come let's go together!"-charlize Then hinila Niya kami both.

After a while. nakarating kami run sa room. I found Audz laying down sa hospital bed at katabi Niya si Carlisle . I can't see her face pero I know that she's that girl. Nakasubsob kasi face Nya sa neck ni Carlisle. Takte. Nagseselos ako. Sila na ba?

"Oppa? Upo ka. Pagod ata si eonnie e. Let her sleep muna."-chay I nodded then umupo ako. HMPF!Nagseselos ako. ToT Gumisng si Carlisle the jerk! "Oppaaa! bogoshipo. Nakalimutan mo ata yung kapatid mong dyosa?"-chay "Ssh! Si Dad?"-carlisle Hello nandito po ako! "Oy Ries!"carliske "Oh?"-rie "What have you've done? Para kang bakla pinapaiyak mo yung ate mo. Say sorry to her. Super sama ng loob Nya sa inyo ni A."-Carlisle Bakit Nita kilalalaaaaaaaaaaaa? TOT unfaiiiiir naman! Ano ba talagang nanyyari Kay Audz?

xoxoxox.

Part 2 is gonna do? ryt? May 2 tow!

xxxxx

You and I (Fools in Love 2)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon