14. "tenzij je in Adam en Eva gelooft"

1.1K 167 26
                                    

             PART 2: A S K I N G

Chapter 14 "tenzij je in Adam en Eva gelooft"

"Hey." Ik glimlach naar John die voor mijn deur staat, met zijn armen over elkaar leunend tegen de deurpost.

"Gaat het een beetje?" Ik knik voorzichtig. Hij trekt een wenkbrauw op en meteen geef ik in en schud met mijn hoofd. "Ik bak hier gewoon helemaal niks van" geef ik toe en verberg mijn gezicht in mijn armen die gekruist over elkaar liggen.

"Hulp nodig?" Ik knik meteen en al snel staat hij langs mij. Hij neemt de laptop van mij over en tikt van alles in.

Na een tijdje - wat voor mij een eeuwigheid leek - geeft hij mij mijn laptop weer terug met een glimlach.

"Oké, dit zijn de site's die je eventueel kan gebruiken. Aangezien er ongeveer evenveel mensen zoals vorig jaar zijn, heb ik de eenheden hetzelfde gelaten zoals vorig jaar. Kom straks anders met mij mee naar huis, daar heb ik nog van alles die je zou kunnen helpen" zegt hij met een glimlach.

Ik knik dankbaar en sla alles snel op zodat ik de documenten niet kwijt raak. "Uh, ja. We zijn toch gedaan om dezelfde uur, dus geen probleem voor mij" antwoord ik glimlachend en kijk even op mijn horloge. We hebben nog een kleine drie kwartiertjes, en dan zijn we klaar met werken voor vandaag.

"Succes nog verder" lacht hij en vedwijnt dan mijn kantoor uit, naar zijn eigen bureau. Of die van Jade. Ik heb hem echt heel erg vaak bij Jade gezien, maar toen ik aan Jade vroeg of ze iets hadden zei ze dat ze al jaren geen relatie meer heeft en dat John niet doet aan daten.

"Jij ook" roep ik hem nog na en richt mij weer op mijn werk. Ik heb allemaal documenten gekregen van vier jaar geleden. Ik moet de activiteiten op alfabetische volgorde zetten. Waarom zou je activiteiten alfabtisch ordenen?

Ik zucht diep en begin met alle vijhonderd drie en twintig activiteiten te ordenen. Als ik weer opkijk zie ik dat het al tijd is - nog drie minuten om precies te zijn.

Ik pak al mijn spullen in en loop de gang op, waar John al staat. "We vertrekken" glimlacht hij en rustig lopen we langs elkaar uit het gebouw, naar zijn auto toe.

Na dat hij de auto opent, stap ik in en doe mijn gordel om. Zijn auto ruikt precies naar lavendel, iets wat je eigenlijk niet zou verwachten van hem.

"Is er iets?" Vraagt hij als hij mij ziet en trekt een wenkbrauw op, terwjil hij zijn gordel ook om doet. "Je auto ruikt lekker naar lavendel" glimlach ik, waardoor hij ook glimlacht. Hij knikt en begint dan rustig de parking af te rijden.

"Dat moest van mijn zusje" zegt hij lachend. "Elke keer weer als ze naar mij toe komt neemt ze geurtjes mee die ik dan in mijn auto moet zetten" legt hij uit, terwijl hij rustig verder rijdt.

"Heb je een zusje?" Hij knikt en kijkt mij kort aan. "Jep, Anna. Zij is zestien jaar. En af en toe komt ze op bezoek met een hele voorraad autogeurtjes." Ik grinnik en kijk het met ongeloof aan. Dat is echt wel raar eigenlijk.

"Oké."

Ik voel mij schuldig - geen idee hoe het komt - door te denken dat zijn zus eigenlijk heel erg raar is, maar kom op. Wie zou er nu autogeurtjes mee nemen naar zijn of haar broer?

Als we aankomen parkeert hij de auto voor zijn huis en stapt hij uit, waarna hij mijn deur voor mij opent. "Charmant" glimlach ik en stap uit, waarna ik de deur achter mij sluit en achter hem naar binnen ga.

Vrijwel meteen voel ik mijn mond open vallen als ik zijn interieur zie. Wow. Dit kan hij niet zelf ingericht hebben toch? Nee, dit moet iemand anders ingericht hebben.

F.A.L.L. |Harry Styles| au.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu