3️⃣

4.6K 412 86
                                    

"မင္​း ငါ့အခန္​းထဲ ဘာဝင္​လုပ္​​ေနတာလဲ Lee Hari ~~~~
မင္​းအဆင္​့နဲ႔ ဒီထဲဝင္​စရာအ​ေၾကာင္​းမ႐ွိဘူး ~~~"

အခန္​းထဲဝင္​ကာ Kai အႏွစ္​သက္​ဆံုး​ေရ​ေမႊးပုလင္​းကို ကိုင္​ကာ သူမရဲ႕ ခနၶာကိုယ္​အႏွံ႔ ဆြတ္​​ေနတဲ့ Hari ~~~~

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ အစ္​ကို​ေလး ~~
ကြၽန္​မ အခန္​းလာ႐ွင္​းရင္​း အနံ ့​ေလး သ​ေဘာက်လို႔ ဆြတ္​ၾကည္​့တာပါ ~~~"

"သြား ငါ့အခန္​းထဲက အခုထြက္​ ~~"

Kai ​ေမာင္​းထုတ္​​ေန​ေသာ္​လဲ သူမက ​ေပၿပီး ရပ္​ၾကည္​့​ေနသည္​ ~~~~~

"အစ္​ကို​ေလး အခန္​း႐ွင္​းလို႔ မပီး​ေသးလို႔ပါ ~~"

"မလိုဘူး.... မင္​း​ေနာက္​တခါ ငါ့အခန္​းကို လာ႐ွင္​းစရာ အ​ေၾကာင္​းမ႐ွိဘူး ~~"

"ဟုတ္​က့ဲ့ ~~~"

*ဟင္​း !!! Kim Kai နင္​ဟာ တ​ေန႔ ငါ့အတြက္​ပဲ ျဖစ္​​ေစရမယ္​ ~~*

Kai အခန္​းထဲက​ေန ထြက္​သြားတဲ့ Hari ရဲ႕ မဲ့ ျပံဳးနဲ႔ အံႀကိတ္​​ေျပာသံကို Kai မျမင္​မိသလို ၾကားလဲ မၾကားလိုက္​​ေပ... ~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~

"သား Kai လာဦး ~~~"

မနက္​စာ စားခါနီး အ​ေမ​ေခၚလိုက္​တာမို႔
​ေမာ့ၾကည္​့မိ​ေတာ့ ဟိူမိန္​းမမ်က္​ႏွာကို ​ေတြ႔လိုက္​ရတာ​ေၾကာင္​့ စုပ္​တခ်က္​သတ္​မိလိုက္​သလား
ကိုယ္​ကိုယ္​တိုင္​မသိလိုက္​ ~~~~~~

"သားက အိမ္​​ေထာင္​ျပဳသင္​့တဲ့ အရြယ္​​ေရာက္​​ေနပီ~~~"

အ​ေမ့စကား​ေၾကာင္​့ ​ေပါင္​မုန္​႔ကို peanut brittle သုတ္​ရင္​း ​ေခါင္​းတခ်က္​ၿငိမ္​့လိုက္​သည္​ ~~~~~~~~~~

"အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ သားကို Hari နဲ႔ အိမ္​​ေထာင္​ခ်​ေပးမလို႔ ~~~~~~~"

အ​ေမ့စကား​ေၾကာင္​့ ဝါးလက္​စ ​ေပါင္​မုန္​႔က လည္​​ေခ်ာင္​းတြင္​နင္​ကာ မ်က္​ႏွာ နီရဲတက္​လာရသည္​ ~~~

​ေလာကမွာ အမုန္​းဆံုးမိန္​းမနဲ႔မွ အိမ္​​ေထာင္​ခ်​ေပးတဲ့ အ​ေမ့ကို ဘယ္​လိုမွ နားမလည္​.....
ဒီ့ထက္​ထူးဆန္​းတာက ကိုယ္​့အိမ္​က အိမ္​​ေဖာ္​မနဲ႔ ကိုယ္​့သားကို အိမ္​​ေထာင္​ခ်​ေပးရက္​တဲ့ အ​ေမ ~~~~~

Daddy Kim ~~~Where stories live. Discover now