Kyung Soo ကို ဒယ္ဒီ အထင္လြဲသြားခ်ိန္ကေနစၿပီး သူ႔က္ု အလုပ္ထုတ္ကာ စံအိမ္ေတာ္တစ္ခုမွာ ေလွာင္ပိတ္ထားခဲ့တာ ဒီေန႔နဲ႔ဆို ၅ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္ပီ~~~~
အျပင္ေလာကနဲ႔ ထိေတြ႕မဆက္ဆံတာၾကာပီမို႔ ဘာေတြဘယ္လိုေျပာင္းလဲေနပီလဲ သူမသိ~~~သူသိခ်င္တာ တစ္ခုတည္း~~~
အျဖစ္မွန္ အေၾကာင္းစံုက္ု သိႏိုင္ပါလ်ွက္နဲ႔...
ေျဖ႐ွင္းမႈကို လံုးဝလက္မခံတဲ့ ဒယ္ဒီက ဘယ္အညႇိဳးနဲ႔မ်ား သူ႔အေပၚ ဒီေလာက္ထိရက္စက္ေနတာလဲ သူမသိ.....ထိုေန႔က သူယာဥ္တိုက္မႈေၾကာင့္ အသက္ဆံုး႐ွံုးရမလို ျဖစ္သြားခဲ့တာကို ဒယ္ဒီက Kyung Soo ကိုရေအာင္ကယ္တင္ေပးခဲ့ပီး Kyung Soo ႏိုူးလာတဲ့အထိ ေဘးမွာ ႐ွိေနခဲ့ေပးတာ...
ဒယ္ဒီ Kyung Soo ကို မမုန္းပါဘူး
ဟုတ္တယ္မလား?
ဒယ္ဒီ့ရဲ႕ အတၱနဲ႔ မာနက ဒယ္ဒီ့ကိုလႊမ္းမိုးထားလို႔ Kyung Soo ကို ခုလို မာမာထန္ထန္ ဆက္ဆံေနတာမလား?ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ေနပါေစ....Kyung Soo ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ္က သခင္ေလး တျဖစ္လဲ ဒယ္ဒီ့ကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"အ''
ဘဲလ္တီးသံေၾကာင့္ အိမ္တံခါးဝကို ဖြင့္ဖြင့္ခ်င္းပဲ ရင္ဘတ္ကို ေဆာင့္တြန္းခံလိုက္ရတာေၾကာင့္ ေက်ာျပင္နဲ႔ နံရံနဲ႔က ထိမိကာ ေအာင့္ခနဲ႔ခံစားမိလိုက္သည္...
ထို႔အတူ ရင္းႏွီးတဲ့ရင္ခြင္တစ္စံုေၾကာင့္ Kyung Soo ေမာ့မၾကည့္ပဲ ဒယ္ဒီဆိုတာ အလိုလိုသိလိုက္သည္~~~"Daddy ဘာျဖစ္လို႔ အြန္းး~~~"
Daddy လက္တဖက္က သူ႔ရဲ႕ လက္ႏွစ္ဖက္လံုးကို ခ်ဳပ္ထားပီး ေနာက္တစ္ဖက္က Kyung Soo ရဲ႕ ဂုတ္ကို ဆြဲယူကာ ႏွႈတ္ခမ္းကိုအတင္းလာနမ္းေနသည္~~~
Daddy ့အလိုဆနၵကို ခနၶာကိုယ္က သိသည့္အေလ်ာက္ ပြင့္အသြားသည့္ ႏႈတ္ခမ္းထက္သို႔ေရာက္႐ွ္ပီး ကလူေခ်ာ့ျမဴေနသည့္ daddy လ်ွာဖ်ား........
ခါးသက္သက္ဝိုင္အရသာကိုလဲ Kyung Soo ခံစားမိသည္...ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကို ဖိနမ္းကာ အၾကာႀကီး ၿငိမ္ေနပီးမွ အေပၚႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို တခ်က္ျပန္နမ္းၿပီး ေက်ာျပင္ထက္မွာ ေဆာ့ကစားေနတဲ့ Daddy ့လက္ေတြေၾကာင့္ Kyung Soo တကိုယ္လံုး ပူေလာင္လာရသည္~~~~