Z pohledu Marinette:
Mari vstávej!!! Řvala na mě má kwami Tikky.
Tikky ještě ne.
Neuvidíš Adriena. Jen co to dořekla jsem se vimrštila do sedu a začala jsem se oblékat. Dala jsem si na oči řasenku a na rty jsem si dala balzám.
Sešla jsem schody do kuchyně a nasnídala se.
Po snídani jsem dala mamce a tátovi pusu a šla do školy.
U školy na mě jako vždy čekala Alya.
Alya, MarinetteČau kočko co tak brzo?
No.... chtěla jsem dnes být ve škole dřív.
Aha a není to kvůli Adrienovi? Sakra ona mě prokoukla.
Fajn je to kvůli Adrienovi.
A hele známá limuzína." Řekla Alya
Otočila jsem se a akorát u školy zastavila limuzína. Stuhla jsem.
Adrien vystoupil z auta a namířil si to k nám. Né on jde sem co mám dělat? To ne. Sakra.
AdrienAhojky holky.
Čau Adriene.
Oba dva se koukli na mě.
A- ahoj A-a-adriene.
Jak se máte?
Jo dobrý.
Hele já vás tu nechám já jdu za Ninem.Dobře.
D-dobře :)
Ehm.... Marinette?
A-ano?
Proč pořád předemnou koktáš? Ty se mě bojíš nebo co?
N-ne. Já ani n-nevím p-proč před tebou k-koktám
Fakt ne?
Né
Dobře jdeme do třídy?
Dobře
To není možné já byla sama s Adrienem a ještě si myslel že se ho bojím jak koktám. Nemůžu mu říct přeci že ho miluju.
On mě nemiluje tak proč bych mu to říkala. Má na lepší než jsem já. On je slavný model a já jen holka z pekárny.
Když jsme došli do třídy tak jsem zaplula do své lavice vedle Alyi.Tak co kočko jak to šlo?
Co tím myslíš? Jen sme si povídali.
Hele měla by si mu to říct.
Vždyť on mě nemiluje tak proč marnit čas mu to říkat?
Jak to víš že tě nemiluje?
Nevím ale jsem pro něj dobrá kamarádka a ne jeho tajná láska.
Pane bože prostě mu to řekni.
Fajn ale až zítra po škole musím se na to připravit.
Okej.
Když jsme si dopovídali přišla učitelka. Dnes jsme měli jen naší učitelku takže den byl nudný.
Když zazvonilo po dlouhé době na konec školy tak jsem se rychle sebrala a odešla.
Rozloučila se s Alyou a šla jsem domů. Doma jsem udělala úkoly a připravovala jsem se na zítřek. Sakra proč jsem jen kívla na tu blbost? Zítra musím říct Adrienovi že ho miluju.***
Šla jsem na večeři. Byla jsem z toho celá nesvá. Máma si toho naštěstí nevšimla.
Když jsem dojedla šla jsem si rovnou lehnout.
Popřála Tikky dobrou noc a odebrala se do říše snů_______________________________
Tak máme tu konec první kapitoly. Doufám že se vám moje nová kniha zalíbí.
Pac a pusu :* jste nejlepší
ČTEŠ
Marichat
RomanceMarinette Adrienovi vyzná lásku. Adrien se v ten den pohádal s otcem a byl zlý tak na Marinette. Chtěl se jí omluvit ale Mari ho poslala prič. Co Adrien udělá? Odpustí mu Mari? Budou spolu?