4.

214 14 5
                                    

Pohled Mari:

Ráno mi zazvonil budík a já s radostí vstala z postele a rovnou šla do koupelny. Umyla si obličej, osusila a nalicila se. Přidala jsem k tomu rudou rtěnku a světle modré stíny. Chtěla jsem si vzít neco jiného tak jsem si vzala riflové kraťasy a černé tílko. Došla jsem na snídani a na svačinu si vzala croissant. Vyšla z doma a šla ke škole. Docela je divné že Lišaj dlouho nezaútočil.
Došla jsem ke škole a Alya tam nebyla. Najednou vidím tu blbou známou limuzínu. Vystoupil z ní kdo jiný než slavný egoista Adrien Agreste.

A-Ahoj Mari. Můžeš prosím na chvíli?

Videla jsem jak byl smutný tak jsem teda šla.

Co chceš?

Já... Chci ti vysvětlit proc jsem byl vcera takový. Nechtěl jsem být zlý a zvlášť na tebe. Mrzí mě to

Nepotřebuju nic vysvětlit. Jsi jen egoistický blbec který si o sobě myslí jak moc je úžasný. Já tě milovala Adriene ale ty jsi to zahodil jak papír. Myslela jsem že jsi jiný. Opravdu se ke Chloe hodíš jste oba stejní. Ublížil si mi a ty myslíš že ti to jen tak odpustim? Zapomeň. Já tobě srdce nezl... Nestihla jsem to dorict protože mě políbil. Byla jsem chvíli v šoku ale potom jsem se vzpamatovala a odstrčila.

Co si myslíš že děláš!?

Mari sakra. Pohádal jsem se z otcem. Dával mi za vinu smrt mámy já za to nemohl. Rozbrečel se.
O tomhle jsem nevěděla.

J-Já... Promiň to jsem nevěděla. Kdybych to věděla tak... Neměla jsem tě urážet. Promiň mi to.

Já to mám něco prominout? Nechtěla jsi mě ani vyslechnout. Ale chápu tě. Mám tě rád ale už se nemůžeme bavit, nesmíš se do mě znovu zamilovat. Nechci ti znovu ublížit. :(

D-Dobře :( začala jsem brečet a zase utekla ale do třídy. Najednou přišel kocour. Co tady dělá :D

Ahoj princezno.

Kocoure co tu děláš někdo tě uvidí.

To je mi jedno hlavně že jsem tu s tebou. Pohladil mě po tváři. Bylo to příjemné. Kocour je opravdu skvělý. A hlavně pozorný.

Jeeee podívejme kocour! A u Marinette?! Ty děvko! Kocour a Adrien jsou moji!

To řekl kdo? Já mám takový dojem že jsem zrovna já neřekl to co tu říkáš. Nejsem tvůj a nikdy nebudu. Budu jenom jednoho člověka a to je Marinette. Ona bude zase moje.

K-Kocoure? On se na mě podíval a usmál se. Pohladil mě znovu po tváři a úsměv mu z tváře zmizel když viděl jednu mou neposlušnou slzu která mi stekla po líci. Ale nebyla smutkem ale štěstím. On mi ji setřel a já ho objala.

Děkuji moc :)

Pro tebe cokoliv princezno.

Ale notak nejsem princezna kocourku. A cvrnkla jsem ho do nosíku a potom do rolničky. Podíval se na mě tak zamilovaně až jsem se z toho malém roztekla.

Tohle už mi nedělej kocourku.

A copak?

Koukáš na mě tak zamilovaně až jsem se z tebe malém... Roztekla jak zmrzlina.

To zní roztomile ;*

Tak už jdi kocourku bude hodina. Dala jsem mu pusu na tvář a rozloučila se s ním. On odešel a po chvíli na to přišel Adrien.

Tak to věnuji _dennda_ za to jak mi je věrná čtenářka :)
Děkuji ti

MarichatKde žijí příběhy. Začni objevovat