*Z Lukova pohledu*
Šli jsme vedle sebe a mlčeli. Pár lidí nás asi poznalo, tak se na nás dívali a ukazovali. A to Rose jen vzdychla.
"Co si dáš?" zeptal jsem se, protože už jsme byli u restaurace.
"Nevím."
"Rosie. Řekni si, prosím." podíval jsem se na ni a ona na mě.
"Pikantule."
"Dobře. Tak se mi to líbí." usmál se a nahlásil naši objednávku."Mňam. Tohle chci častěji." uculila se.
"Co tím myslíš?"
"Prostě jíst moje oblíbené jídlo na pláži a ještě s mým oblíbeným zpěvákem." červenala se.
"Ani nevíš jak se mi líbí když povíš 'mým' o mně." nakláněl jsem se k ní pro pusu.
Dlouho už jsem necítil takové motýlky, ale z toho krásného okamžiku nás přerušili paparazzi.
"Kurva..." zašeptal jsem jí do ucha.
"Chodíte spolu? Jak dlouho to spolu táhnete?" vykřikovali na nás různí lidé.
Nemám na ně náladu.
"Pojď, jdeme." zvedl jsem se a podal Rosie ruku. Ta ji vřele přijala a přitulila se ke mě.Popošli jsem o kousek blíž k jejímu domu. Vedl jsem ji k oceánu tak aby jsme měli jen nohy mokré.
"Chceš to se mnou zkusit?" podíval jsem se na ní.
Dívala se do země. Jemně jsem ji zvedl bradu "budeš se mnou chodit?"
"Luku... Ráda." rozzářila se jako hvězda a já s ní.
Na nic jsem už nečekal a políbil ji.Seděli jsme na pláži a dívali se na měsíc jak se odráží od hladiny.
"Krásný večer." šeptla.
Jen jsem se pousmál a položil si hlavu na její rameno.
"Lukey budu muset jít už domů."
"Kolik je hodin?"
"12PM"
"Páni. To už je opravdu tolik. Tak pojď." znovu jsem jí nabídl ruku."Můžu se zítra stavit?" chci ji co nejvíc vidět než zase budu muset odjet.
"Zítra fotím. Ale ty další dny už budu jen tvoje. Dobře?"
"Dobře. Dobrou." políbil jsem ji.
"Dobrou."
Pak jsem už jen sledoval jak jde ke dveřím. Až je zavřela a já si byl jistý, že je doma teprve jsem odešel.*Z pohledu Rose*
Stojím u okna a dívám se. To je tak milé jak čeká až budu v bezpečí doma a až pak odchází.Milý deníčku, jsem tady zas.
Dnešek byl krásný. S Lukem jsme se dali dohromady a už jsme měli i rande! Byla to romantika na pláži.
Sice jednu chvíli nás vyrušili paparazzi, ale i tak jsem si to užila. Zítra se s ním neuvidím, protože jdu fotit.
Drž mi palce ať se fotky povedou.
Jo a někdy budu fotit se sestrou, takže to bude top. A zrovna zítra jdeme takhle spolu poprvé. Těším se.
Jdu do sprchy a pak spát.
Zatím Rosie xx5.7.18
ČTEŠ
Just Me [Luke Hemmings]
FanfictionJsem jen ta holka z fotky kterou on nikdy neuvidí a ani neviděl. Z fotky kterou mám vystavenou a kterou vidím každý den. Nejlepší fotka která může existovat, protože jsem tam já a Luke. Luke Hemmings. ❤️