*Szeptember 24., szerda*
-Hugo hagyj békén! Láttam amit láttam!- majd Yam elviharzott az ajtónk előtt, Hugo-val a nyomában...
-Mi a franc?- kérdeztem inkább magamtól.
-Gyere, kövessük őket!- majd mentünk is. Az utcán megállította Há Yam-ot, és beszélni kezdett:
-Komolyan elhiszed azt, hogy én csókoltam meg őt?!- Yam válaszolt is.
-Én nem mondtam azt, hogy te csókoltad meg őt, de addig nem ellenkeztél, míg nem értem oda!És amúgy sem kéne mindig ChingChun-ot hibáztatnod!- mutatott egy irányba, ahol ChingChun jött.
-Kérlek, hadd magyarázzam meg, hogy mi történt!- de Yam olyan dologról kezdett beszélni, amit mi, Norbival nem értettünk.
-Emlékszel, mikor azt mondtad, hogy nem tudok rád haragudni?!- bólintott Hugo.- Nem volt igazad!- na itt csattant Yam arcán egy pofon. Csak felnevetett, majd elrohant. Mi meg odafutottunk Há-hoz, és elkezdtem a lecseszést.
-Hugo mi a f*szt csináltál?! Mi szükség volt erre a pofonra?! Hm?!
-Nem... Nem tudom... Csak ideges voltam...
-Miért? Mond miért voltál ideges, mikor Yam-nak igenis meg volt erre az oka?!- Norbi nem is mert ebbe beleszólni.
-Honnan tudod, hogy mi történt?
-Jöttünk utánatok és a veszekedésből levágtuk a szitut...
-Ohh tehát kihallgattatok minket?- Norbinak itt lett elege:
-Há gondolkozz már az istenit! Szerinted, ha az ajtónk előtt üvöltöztök, akkor meg mi a fenét csinálunk?! Meg csak ideges voltál?! Zsófi bátyja is ideges vo...- tudtam, hogy mit akar mondani, ezért befogtam a száját.
-Miért volt ideges Gergő?
-Ezt a témát hagyjuk, oké?
-Miért Zsófi? Nem mered felvállalni, vagy micsoda?!
-Hugo ne hergelj!
-Miért is ne?- majd közelebb lépett. Már emelte a kezét viszont mivel volt reflexszem elkaptam azt.
-Te elmebeteg vagy ember!- Há elkezdett hátrálni.- Mire készülsz?- nem válaszolt csak elfutott.- Norbi menjünk utána! Még eltéved!- majd rohantunk is, de lehagyott minket. Elkezdtük hívogatni, de egyikünknek sem vette fel.
-Figyelj Cica... Nem hülye... Csak ki kell szellőztetnie a fejét... Nem lesz gond!
-Túl magabiztos vagy...
-Nem, csak optimista.
-Legyen igazad...
-De miért hiszed, hogy baja lesz? Budapesten semmi baja nem lehet! Nagyon barátságos!
-Nappal. Éjszaka pedig... Tudod hány nőt erőszakoltak meg?!- csak elkezdett nevetni.
-Hugo-t is megerőszakolják, vagy mi?
-Ahj nem érted...- majd leültem a mellet lévő avarba. Leguggolt elém, és vigasztalni próbált:
-Héj nem lesz baja. Rendben?- sóhajtottam egyet.
-Igen...
-Oké, akkor most visszamegyünk és elfoglaljuk magunkat- majd így is tettünk. Estefelé kaptam Yam-tól egy üzenetet, miszerint Luis-éknál alszik. Viszont Hugo sehol. Több üzenetet is írtam neki, hogy legalább azt írja, hogy jól van, vagy bármi ilyesmi. A telefont sem vette fel. Nagyon aggódtam. Már sötét volt. Egyszer, mikor beszélgettünk megcsörrent a telefonom. Azonnal kikaptam a zsebemből, mert eddig ott lapult. Hugo volt az. Felálltam és úgy beszéltem. Ki is hangosítottam.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes lettem a suli rossz fiújába?!
Novela JuvenilSziasztok! A nevem Zsófi és egy ösztöndíjjal bekerültem London egyik híres gimnáziumába ahova csak ösztöndíjjal lehet bejutni, így a világ szinte minden tájáról érkeznek diákok ide.Eddig Magyarországon éltem Érden.Ebben a gimiben lesz a volt osztály...