Part 7: Szeptember 6., szombat (2/2)

3.2K 96 1
                                    

Mikor beértem láttam egy olyat amit nem kellett volna...

...Norbi Yam-mal szemben állt, de hogy mit csináltak nem tudom. Úgy gondoltam hallgatózok egy kicsit. Mostanában rám jött ez a "hobbi". De mindegy is, ezeket hallottam: 

-... 2, a te kis haverod kosarazott ki engem, nem én őt. 

-Aha, aha és még higgyem is el!- itt úgy éreztem közbe kell avatkoznom.

-És még azt hittem, hogy szeretni fogsz- itt gúnyosan felnevettem. 

-Zsó-Zsófi te mit kere-keresel itt? Nem úgy volt, ho-hogy hétvégéken ne-nem szoktál futni? 

 -Az Téged ne érdekeljen! Yam belőled meg ezt nem néztem volna ki! 

 -Mit?! 

-Nah vajon mit?! Hugo tetszik mi? Ha? Jó vi... Mi az ott a nyakadon?! 

-A te Norbid mondjuk csak úgy asszem másodjára fenyegetett meg egy kis fojtogatással kísérve- na itt megállt bennem az ütő. 

-Várj... Másodjára? Mikor volt az első? 

-Kedden. 

-ZSÓFI el ne hidd neki! 

-Miért is ne? 

-Azért mert hazudik! 

-Mi a gyász?! B*szd ki magad kérlek szépen, ha annyira tetszik neked Zsófi akkor mégis, miért fenyegettél meg vele is?! 

-Velem is? Mi van? Most már igazán elmondhatnátok, hogy mégis mi a fészkes fene folyik ittene dik má' he' dik te há' he'! 

-Inkább ez mi volt?- ezt egyszerre mondta Yam és Norbi.  

-Komolyan?! Ez ne érdekeljen titeket, inkább mondjátok meg, miért is volt ez a fenyegetéses cuccli! 

-Az úgy volt, hogy...- Yam elkezdte,de Norbi félbeszakította.

-... Yam rám mászott, mert ő engem szeret...

-Hékás! Ez egyáltalán nem így van!

-És még hazudik is! Zsófi nekem higgy! Ne neki! Engem szeretsz, viszont ő egy utolsó ribanc!

-Ki a ribanc te köcsög?!- mi a francot keres itt Hugo is?!

-Hu-Hugo t-te mit keresel i-itt?

-Koriztam mikor megláttalak titeket és úgy gondoltam, hogy idejövök. De vissza a tárgyra: Miért is ribanc Yam?

-Ne-em mondtam ily-ilyet.

-Tehát azt mondod, hogy süket is vagyok?

-Ne-nem.

-Hugo most miért fél tőled Norbi?- erre tényleg kíváncsi, és meg is kérdeztem.

-Egyszer már össze kellett vernem, és én nyertem. Azóta újra haverok lettünk, de most nem tudom, hogy azok vagyunk-e még.- Ez durva. De miért kellett összevernie Norbit? Ezt inkább nem kérdezem meg. Sok idő után már senki sem felelt.- Yam. Miért ribancozott le Norbi?- semmi válasz. Most én következtem.- Zsófi. Akkor legalább te válaszolj!

-Csak ha nem vered össze!

-Azt majd meglátjuk...

-Amúgy Yam hiszek neked! 

-Miben hiszel neki? ZSÓFI!- már a nyakán az erek is kidagadnak.

-Hallgass végig!- csak bólintott.- Norbi megfenyegette Yamot...

-Miért fenyegette meg? Mit mondott neki? VÁLASZOLJ!

-Azért fenyegette meg, mert kikosarazott téged...

Szerelmes lettem a suli rossz fiújába?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang