Eltelt két hét azóta. Ismét üres volt a hűtöm. Más üzletbe szerettem volna menni, de csak a szokásosban voltak olcsók a termékek. Én pedig elég szűkösen éltem, nem engedhettem meg magamnak a drágább ételeket.
Kis idő múlva elindultam. Reménykedtem, hogy ott leszel.
Nem tévedtem. Ott voltál.Ott álltál és koncentrálva tanyulmányoztad a narancsokat. Egy zacskó volt a kezedben, a másikban pedig egy hatalmas nyarancs, amit párszor megforgattál. Csillogó szemekkel nézted a gyümölcsöt, majd beraktad a zacskóba. Csodálattal figyeltelek téged és gyönyörű szemeid, amik kesőbb újra enyéimbe kapcsolódtak. Nem pillantottam félre, tartottam a szemkontaktust.
Elszántságot tükrözött tekinteted. A narancsokkal telepakolt zacskót leraktad és kezed a fekete maszkodhoz emelted. Óvatosan lefejtetted azt és elém tárult gyönyörűbbnél gyönyörűbb arcod, hófehér bőröd. Szemeimben könnyek gyülekeztek, amiket nagy nehezen visszanyeltem. Más lány sikítozott volna és a nyakadba ugrott volna, de én más voltam. Én nem idolként tekintettem rád.
Meg nem szakítva a kontaktust, vetted le kapucnid is. Sötétbarna hajad borzosan állt fejed tetején, ami még hétköznapibbá tett téged.
Erősen beharaptam alsó ajkam, amit te a szemeiddel követtél. Tekinteted sokáig ajkamon állapodott meg, majd újra felnéztél könnyektől csillogó szemeimbe. Nem ismertél engem, hogyan is ismerhettél? Én csak egy rajongó voltam a sok közül. Mégis rám mosolyogtál. Lehajtva a fejed, mosolyogtál elfojtottan orrod alatt. Aranyosnak gondoltam ezt, egy aranyos nyuszi fiú voltál, ahogyan fejed felemelve kissé felhúztad orrod.- Szia. - tátogtad, szépen ívelt ajkaiddal
Nem hittem el, hogy hozzám szóltál.
Szerényen felemeltem a kezem és intettem egyet neked. Apró ujjaimmal görcsösen szorongattam pullóverem ujját. Izgatott voltam. Ott álltam előtted. Ott álltam és csak mélyen elmerültem sötét íriszeidben, amíg csak lehetett.
YOU ARE READING
Emlékek ~Jungkook ff.~ ~BEFEJEZETT
Romance"Egy elérhetetlen, mégis szerethető személy volt ő. Te voltál az. Jeon JeongGuk."