•İlgi•

396 48 31
                                    

Yeni gelen malzemeleri revire götürürken beni izlemelerine anlam veremiyorum.Oysa bakanların yarısının yarasına baktığıma Eminim ne bu düşmanlık.

Bu revir işine isteyerek gitmedim aslında ama zaman la alıştığımı söyleyebilirim.Momo iyi birisi ve bana hiç patronluk tasladığını görmedim...Zamanla arkadaş olduk Zaten...okulda ki doğru düzgün konuşabildiğim tek kişi diyebilirim.

Revire yardımcı Seçilme sebebim ise okulda doğru düzgün insanların olmaması.şöyle bir düşününce...benceden hepsinden iyiyim..

Revirin kapısına doğru bakarken önünde Nayeon'u görmeyi beklemiyordum açıkçası.Momo ile konuşuyordu her zaman ki kuyruğu da yanındaydı.

Biraz daha yavaşladım onu görünce...ama Momo onunla konuşurken gözü bana çarpınca eliyle çağırdı.Harikasın Momo...

Doğal olarak o da buraya doğru her zamanki ifadesi ile baktı.Gayet soğuk Ve ciddi...yanlarına ulaştığımda bana bakmayı bırakıp Momo'nun yüzüne baktı...

Nayeon:"Eğer bu yavaşlıkta ilerliyorsanız daha çok iş var Momo.."

Bana baktı bir kez daha bu ne demek şimdi...keşke bilsen senin bu donmuş suratını görmemek için yavaş geldiğimi....

Momo:"Aslında gayet iyi ilerliyoruz."

Bana bakmaya doyamayan bayan yüce okul başkanı Nayeon bir kez daha baktı gözüme...Sonra Jihyo'ya dönüp boğazını temizledi...Bu aralarında ki sinyal herhalde...

Nayeon:"Jihyo yazar mısın revire bir kişi daha görevlendirilecek."

Hah bir de bu eksikti içerisi çok büyük Zaten...

Dahyun:"içerisi yeterince dar zaten iki kişi bile çok normalde ama..."

Bana dönüp kaşını kaldırdı..Momo'nun boğazını sert bir şekilde temizlediğini duyabiliyordum...Galiba buymuş..

Nayeon:"Ama?"

Tam ağzımı açıp cevap verecektim ama benim güzel arkadaşım araya girdi.

Momo:"Lazımsa lazımdır hiç sorun değil..."

Nayeon:"Öyle...Bu arada Momo bildiklerini yanındakilere iyi öğretiyorsun ama birazda bilmedikleri konularda konuşmamaları gerektiğini de öğret olur mu..."

Ne?Bu şimdi bana laf mı soktu...Bunu kim başkan seçiyor çok merak ediyorum... her seçimde aday olduğum halde...Ah neyse..Her şişliğe ilacımız var ama senin egona Yok maalesef...

Bölümler Pazartesi atılacaktır.
(dün geç olduğu için atmadım)

Wacky (TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin