Yine bir işi beceremeyenler bir avuç yeteneksiz öğrenci...Yılın başında daha okula yeni gelen öğrencileri sevmiyorum çünkü beyinleri başka şeylere çalışıyor.ve neden hep erkek öğrenciler çoğunluk oluyor anlayamıyorum sonuçta kızlarında kendilerini savunması gerek.
Gerçi Bende onların yerinde olsam bana bu derece sert davranan birinden eğitim almazdım.
Okulda kendini savunma dersleri veriyorum ve kulüp başkanıyım pek büyütülecek bir şey yok aslında çünkü bu savunma yeteneği genlerimde Ne var arada babamın salonuna gidip ders verdiğim oluyor.
Ama keşke okulda da orada olduğu gibi beni dikkate alsalar.
Mina:"Burası dedikodu kulübü değil."
Hepsi ip gibi önümde sıralanmışken en sonda üçlü biri kız iki erkekten oluşan gurup bana bakarak gülüyorlardı...Ayrıca onlar kıyafeti giymemiş bile
Mina:"Kıyafetler?"
Lisa:"O kıyafeti giyeceğime ölürüm daha iyi"
Tanrı seni benden korusun küçük kız
Mina:"Ölmene gerek Yok kapı orada."
Ukala bir gülüş atıp yanındaki iki köpeğine bakış attı.
Lisa:"Oyalanabileceğim bir kulüp arıyordum,ayrıca arkadaşlarım da burada ve boş vakit için en uygun kulüp burası."
Belli ki birşeylerin peşinde...ona doğru bir kaç adım atıp tam önünde durdum.Hala o leş gülümsemesi sanki yüzüne yapışmış gibi duruyordu.
Mina:"Öne çık."
Arkamı dönüp 2 Adım atıp tekrar ona döndüm ancak çıkmamıştı.
Lisa:"Hayır tabiki bunu yapmayacağım"
Bu sefer ben gülümsedim ve az önce ki gibi önüne gidip aynı şekilde durdum.ve gözünün önün düşen bir tel saçını parmaklarımın arasında oynayıp kulağının arkasına koydum.
O ara yutkunduğunu görebilmek zor değildi çünkü burunlarımız değdi değecekti.son bir gülüş atıp kollarımın arasına aldım kafasını..
Tabi o şokla çığlık atması normaldi.Ona tek yaptığım tavuk kanadı tutuşu yapmaktı ama o sanki ölüyormuş gibi tepki veriyordu...Uzun bakımlı tırnaklarıyla kollarımı çizerken hiç bir tepki vermemem onu daha çok hareketlendiriyor...Bataklıkta hareket edersen daha çok çekilirsin ufaklık.
Çok sert olmamak şartıyla onu herkesin görebileceği şekilde geriye çekip izlemelerini bekledim ki zaten çırpınışları herkesin dikkatini çekmişti.
Mina:"Evet arkadaşlar herkes bir eş seçip bu hareketi çok sert olmayacak şekilde uyguluyor."
Onun kulağına eğilip güldüm.
Mina:"Seninki istisna..."
Birden kulüp kapısı açılınca ellerimi gevşettim ve beş saattir yapmaya çalıştığı şeyi yapıp kollarımdan sıvıştı.
Gelen o kızdı...Çikolata verdiğim kız.Beni görünce hafif gülümsedi ama şaşkınlıkta vardı yüzünde belli ki burada olduğumu bilmiyor.
Sana:"A-Ah...Kulüp başkanı kim?"
Bunu sorarken direk bana bakması ne kadar mantıklı.
Mina:"Ben?"
Elimi kaldırınca daha çok gülümsedi ve boğazını temizledi.
Sana:"Müdürün odasına."
Yine bir şikayet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wacky (TWİCE)
General FictionOlimpos Tanrılarının çocuklarının bir okulda olduğunu düşünelim, bir okul daha ne kadar özel olabilir ki?