Kantinde kendi halimde oturmak bazılarına şaşırtıcı gelebilir ama bazen tek kalmaya benim bile ihtiyacım olabiliyor.bu gürültü Ve kalabalığın içinde sessiz kalmayı Ve gözlerimi kapatmayı seviyorum.
Birilerinin beni izlediğini adımdan daha iyi biliyorum.Bu okulun neredeyse hepsinin göz bebeği olmak bazen çok iğrenç gelsede...Herhalde bende onlardan biri olsaydım öyle yapardım...
Oturduğum masadan bir sandalye çekilince gözümü açtım ve yakışıklı çocuğa baktım
Minho:"Yo!"
Ona güzel bir gülüş atıp dirseklerimi masaya koydum.O da aynısını yaptı.Taklit edilmekten nefret ederim.
Sana:"Yo mu?Nesin sen ergen mi?"
Bozuluşunu izlemek o kadar eğlenceli ki bir de sana deli gibi aşıksa.Oyuncağı alınmış küçük bir çocuk gibi oluyorlar.
Boğazını temizleyip dirseklerini masadan çekti etrafa bakındı.Herhalde bozulduğunu etrafındakilerin duyup duymadığını kontrol etmeye çalışıyor aklısıra.Ancak herkesin gözü bu masada olduğu için...
Başını yere eğip sinirli bir nefes verdi.
Gururlu insanları sevmem.çok çabuk vazgeçerler.Tam kalkacakken bende kalkıp elinden tuttum.Tabi arkadan gelen bir destek sesiyle şaşırdı Ve gülümsedi...Yazık...Kulağına yavaşça eğilip fısıldadım.
Sana:"Bana gidip bir çikolata alır mısın ? 1dakikan var."
Gözlerinin parladığını 2 metre uzaklıktaki insanlar bile gördü.Tabi hemen başını sallayıp koştu Ve o uzuuun kantin sırasının arkasına geçti.
Bu benim geleneksel erkek arkadaş seçme oyunum...Eğer 1 dakika içinde istediğimi yapamazsa bir daha asla yüzlerine bakmayacağımı bütün okul öğrendi artık onun için yavaş yavaş ona yol vermeye başladılar.
Bende duvara yaslandım ve onu izlemeye koyuldum.Tabi o da tam bir öküz gibi sıranın en önüne geçmek için insanları itiyordu...sonunda sıranın en başına geldiğini düşünüp saatime baktım 15 saniyesi vardı.
Çocuğun sesiyle kafamı kaldırdım.Hala en başta değildi önünde tek bir kız vardı.
Minho:"Hey!Hadi geçsene."
Kız ona dönüp boş Bakışları ile cevap verdi ve bir şey söylemeden istediği şeyi bulmak için raflar da göz gezdirdi..Onları izlemek gerçekten çok komik.
Beklemeden oraya doğru yürümeye başladım çocuk geldiğimi görünce kızı itip istediğini hızla söyledi...Ancak bir yumruk ile yere serildi.
Bu yumruk beni bile şoke edip durdurdu.Kantinde büyük bir sessizlik oluştu herkes boş bakışlı kıza bakıyordu.
Minho:"N-Ne yapıyorsun lan!?"
Ben hala olduğum yerde dururken saatime gözüm kaydı 5 saniye falan kalmıştı ama artık o kadar önemli de değildi.
Kız yavaş adımlarla bana doğru yürümeye başladı.merdivenlerin önünde durduğumu farkedince biraz çekildim.Merdivenlerden bir adım çıkıp durdu Ve bana doğru döndü tekrar...
Mina:"İşlerini başkalarına yaptırmayı kes."
Pazartesi günleri bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wacky (TWİCE)
Genel KurguOlimpos Tanrılarının çocuklarının bir okulda olduğunu düşünelim, bir okul daha ne kadar özel olabilir ki?