ΠΕΡΙΛΗΨΗ- Η Τζουλιετ, μαθήτρια του Λυκείου, αρχίζει να ερωτεύεται τον καθηγητή των Λατινικών της, τον κ. Καρλ Σπένσερ. Αποδεικνύεται όμως ότι έχει αρραβωνιαστικιά. Άραγε θα παρατηρήσει την Τζουλιετ;
Ήταν ένας από τους κανόνες του Καρλ: να αφήνει τα προβλήματα του σχολείου έξω από την πόρτα του σπιτιού, έστω για λίγες ώρες. Αργά το βράδυ συνήθως διόρθωνε τα γραπτά των μαθητών.
Σήμερα όμως, το Στ. Γκίλλιανς και οι μαθητές του δεν έφευγαν από το μυαλό του. Συγκεκριμένα, μια μαθήτρια του: η Τζουλιετ Μάρτιν.
Ο Καρλ έπιασε τον εαυτό του να σκέφτεται την ξανθιά μαθήτρια του περισσότερο συχνά απ' όσο θα 'θελε. Υπήρχε κάτι σε εκείνη που είχε κανει το μυαλό του να κολλήσει και την σκεφτόταν συνέχεια από την πρώτη μέρα. Ήταν όμορφη κοπέλα, αλλά φαινόταν ότι ήταν μεγάλος μπελάς
" Ονειροπολείς πάλι, γλυκά μου. Πρέπει να μου πεις την άποψή σου για τα προσκλητήρια του γάμου."
Η αρραβωνιαστικιά του, η Ρεμπεκα, βρισκόταν στο σπίτι του, για να συζητήσουν τα σχέδια για τον γάμο τους. Φυσικά, δεν έμεναν μαζί, μιας και οι δύο περίμεναν την ημέρα του γάμου για να μείνουν μαζί κάτω από την ίδια στέγη.
"Ποιο απ' τα δύο σ' αρέσει; Αυτό με τις χρυσές ή με τις ασημένιες λεπτομέρειες;"
Ο Κάρλ προσπάθησε να δείξει ότι ενδιαφέρεται, αλλά γι' αυτόν ήταν απλά χαρτιά. Πραγματικά δεν άντεχε καθόλου τις λεπτομέρειες του γάμου. Εκείνος απλά ήθελε να γίνει ο γάμος: να ξεκινήσει το έγγαμο βίο, να κάνει οικογένεια και όλα αυτά τα πράγματα, τα οποία σχεδίαζε για την ζωή του.
Η Ρεμπέκα έφτιαξε λίγο την μακριά φούστα της. Τα μαλλιά της έπεφταν μακριά λίγο πιο κάτω από τους ώμους της, καθώς κοιτούσε τα προσκλητήρια, προσπαθώντας να διαλέξει το καλύτερο απ' αυτά. Είχε μαύρα, μακριά, ίσια μαλλιά, πιασμένα με λίγα τσιμπιδάκια, τα οποία πλαισίωναν το πρόσωπό της.
"Αυτό στο χρώμα του ελεφαντόδοντα, έχει και μικρούς χρυσούς σταυρούς πάνω. Νομίζω ότι είναι καλό, εσένα πώς σου φαίνεται; " είπε εκείνη " Είναι το κατάλληλο".
Ο Καρλ και η Ρεμπέκα γνωρίστηκαν στην Εκκλησία και ερωτεύτηκαν αρκετά γρήγορα. Αυτό βέβαια είναι λογικό αν έχεις καιρό να συγκατοικήσεις, όπως ο Καρλ. Δεν υπήρχε άλλωστε και λόγος για να καθυστερήσουν τα πράγματα.
Βλέποντας τα μαύρα μακριά μαλλιά της Ρεμπέκας, του ήρθαν στο μυαλό τα ξανθά μαλλιά της Τζούλιετ. Και εκείνη τα έπιανε πάνω, όπως απαιτούνταν στο Στ. Γκίλλιανς, αλλά κανά- δυο τούφες θα ξέφευγαν και θα έπαιζε μ' αυτές στην τάξη. Ήταν μια ασυναίσθητη συνήθειά της, αλλά του αποσπούσε την προσοχή.
YOU ARE READING
Μαγεύοντας Τον Καθηγητή
Romance★★Πολύ καυτή και απαγορευμένη ιστορία για το WATTPAD★★ Σ' ένα Καθολικό σχολείο, ο καθηγητής Carl Spencer αντιμετωπίζει μια κρίση στα πιστεύω του όταν ερωτεύεται την μαθήτρια του Juliet: Πώς μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό να είναι μαζί της; Η J...