ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Η μαθήτρια Λυκείου Τζούλιετ έβαλε στοίχημα, με την καλύτερή της φίλη την Μάργκοτ, ότι θα αποπλανήσει τον σούπερ σέξυ και θρησκευόμενο καθηγητή των Λατινικών της, τον κ. Καρλ Σπένσερ.
Η Τζούλιετ πργματικά δεν ήταν σίγουρη γιατί είχε σ' ένα τόσο χαζό στοίχημα. Αλλά τώρα το έκανε και δεν γινόταν να κάνει πίσω.
Ο κ. Σπένσερ ήταν τρομερά σέξυ και το θέμα της αγνότητας έδινε μια ακόμα ώθηση, πίστευε. Και ύστερα απ' όλα αυτά δεν ήταν σαν έναν Ρωμαιοκαθολικό ιερέα, ο οποιός εν επιτρέπεται να παντρεφτει, ανεξάρτητα από το πώς ήταν στο όνειρό της. Εκείνη μάλλον να μην πήγαινε στην Κόλαση γι' αυτό. Μάλλον...
'Αρχισε την αποστολή: Αποπλάνηση του κ. Σπένσερ με τον φανερό τρόπο: φλερτάροντας εξωφρενικά στην τάξη με εκείνον. Ή όσο πιο εξωφρενικά γινόταν. Εκείνη δεν ήταν η μόνη που του έριχνε ματιές και του έδεινε μερικά απαλά χαμόγελα. Η μισή τάξη είχε ερωτευτεί τον καθηγητή των Λατινικών.
Κάθε μέρα πρίν το μάθημα θα γλιστράει στο μπάνιο και θα προσθέτει λίγο παραπάνω μακιγιάζ, θα προσπαθεί να πηγαίνει στην τάξη του χωρίς η κ. Βαλλιερς ή κάποια άλλη καθηγήτρια να την προσέξει.
Η Μάργκοτ δεν μπορούσε να μην γελάσει μαζί της. " Χρειάζεσαι μια στολή για να είσαι σαν την wonderwoman. Ίσως να παρατηρήσει μόνο αν φορέσεις ένα μπικίνι. "
Μέχρι τώρα η Τζούλιετ δεν έδειχνε να λαμβάνει καμιά αντίδραση. Αλλά δεν πτοούνταν. Ήταν σίγουρη ότι τουλάχιστον μια φορά είχε πίασει μια ματιά του ενώ εκείνοι υποτίθεται ότι μετέφραζαν και εκείνος γρήγορα κοίταξε αλλού.
Ήταν απλά μια ματιά, αλλά ήταν αρκετή. Αρκετή για να την ενθαρρύνει να συνεχίσει. Ήταν περισσότερο για να αποδείξει στην Μάργκοτ ότι είχε άδικο και όχι τόσο για τα χρήματα.
Στην ταξη συζητούσαν για τις Vestal Virgins: Ρωμαιες γυναίκες που είχαν οριστεί ιεριες οι οποίες επρεπε να παραμείνουν άγαμες μεχρι να συνταξιοδοτηθούν.Η Margot σκέφτονταν πως αυτο ακούγονταν απαισιο.Απο την αλλη στην Juliet αρεσε η ιδεα του οτι οι γυναίκες θεωρούνταν πολυ ισχυρές.
Λοιπόν δεν θα μπορούσες να είσαι έτσι κι αλλίως" είπε η Μάργκοτ.
"Θα μπορούσα αν το ήθελα."
"Πολύ αργά γι' αυτό κοπελιά. Αλλά ξέρω κάποιον που μπορεί." η Μάρκοτ έρειξε μια ματια στον κ. Σπένσερ και τα δύο κορίτσια γέλασαν καθώς ο καθηγητής των Λατινικών τις κοίταξε.
ESTÁS LEYENDO
Μαγεύοντας Τον Καθηγητή
Romance★★Πολύ καυτή και απαγορευμένη ιστορία για το WATTPAD★★ Σ' ένα Καθολικό σχολείο, ο καθηγητής Carl Spencer αντιμετωπίζει μια κρίση στα πιστεύω του όταν ερωτεύεται την μαθήτρια του Juliet: Πώς μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό να είναι μαζί της; Η J...