ΙΧ- Getting Closer

379 32 2
                                    

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Η Τζούλιετ ξεκίνησε να πηγαίνει στην Εκκλησία του καθηγητή της κ. Σπένσερ και εκείνος αρχίζει να αγωνίζεται με την αυξανόμενη έλξη του προς εκείνη.





Η Φέμι αρνήθηκε εντελώς να συνοδέψει τη Τζούλιετ στην εκκλησία των Βαπτιστών την επόμενη βδομάδα.

"Δεν υπάρχει περίπτωση! Θα προτιμούσα να έχω περισσότερες ασκήσεις πάρα περισσότερη εκκλησία. Πήγαινε εσύ, αλλά εμένα άσε με έξω απ' όλο αυτό. Αν θες να τον παρακολουθήσουμε σε κανά μπαρ, τότε είμαι η κατάλληλη."

Η Τζούλιετ δεν είχε την εντύπωση ότι ο κ. Σπένσερ σύχναζε σε μπαρ. Προσπάθησε να πείσει την Μάργκοτ να πάει μαζί της, αλλά εκείνη δεν άλλαζε γνώμη.

"Έχω κι όλας κανονίσει ραντεβού." της είπε.

"Με ποιόν;"

"Με τον Τέρρανς, τον τύπο από το μπαρ τις προάλλες."

Η Τζούλιετ δεν μπορούσε να την κατηγορήσει. " Οπότε μάλλον θα πάω μόνη μου απ' ότι φαίνεται."

"Απ' ότι φαίνεται ναι."

Μετά το σχολείο η Τζούλιετ πήγε στο σπίτι και διάλεξε πάλι ένα από τα "ντυσίματα για την εκκλησία", για να φορέσει. Αναρωτιώταν τι θα μπορούσε να συμβεί αν εμφανιζόταν με μια σούπερ κοντή φούστα ή με ένα  τοπάκι. Ο κ. Σπένσερ την είχε δει μόνο με την στολή του σχολείου και τα συντηρητικά ρούχα που είχε βάλει την προηγούμενη φορά που πήγε στην εκκλησία. Ήθελε πραγματικά μια ευκαιρία να τον κάνει να την προσέξει.

Τώρα ωστόσο, δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή. Χτενίστηκε και έβαλε λίγο lipgloss και eyeliner. Έτσι κι αλλιώς ο θεός δεν έχει απαγορέψει το make-up, έτσι δεν είναι; Δυστυχώς για την κ. Βίλλιερς. Πιθανών να προσπάθησε, αλλά να το έβγαλε αμέσως.

Η Τζούλιετ δεν είχε αμάξι, οπότε έπρεπε να πάει περπατώντας μέχρι την εκκλησία. Ήταν λίγα χιλιόμετρα και της άρεσε το περπάτημα. Ακόμα και στις πόλεις υπάρχουν συχνά περίεργα μικρά πράγματα να δεις, λίγη φύση. Θαυμάζεις περισσότερα πράγματα περπατώντας.

Για μία ακόμα φορά συνάντησε την φιλική κυρία και της έδωσε το βιβλίο με τους ύμνους. "Δεν θα έρθει σήμερα η φίλη σου, γλυκιά μου;"

"Όχι, ήρθε σήμερα η θεία της για επίσκεψη και δεν νομίζω να μπορέσει να έρθει. " Η Τζούλιετ είπε ψέματα, μιας και η Μάργοτ δεν πήγε, γιατί βρισκόταν σε ραντεβού. Είναι ειρωνικό μιας και η Τζούλιετ πήγαινε στην εκκλησία για να βγει ραντεβού.

Μαγεύοντας Τον ΚαθηγητήOnde histórias criam vida. Descubra agora