Στο Προηγούμενο: Η κ. Μιντ έβαλε την Τζούλιετ να καθίσει δίπλα στον σέξι καθηγητή κ. Καρλ Σπένσερ στο αεροπλάνο για την πτήση προς το Παρίσι, για τιμωρία που μπλέχτηκε σε καυγά.
Η Τζούλιετ είχε την θέση δίπλα στο παράθυρο. Όλη η ομάδα ήταν στην οικονομική θέση, με την Σύνθια να έχει αποτύχει παταγωδώς στο να πάρει πίσω την θέση της. Ενώ σχεδόν όλοι οι άλλοι ήταν πιο κοντά στο πίσω μέρος του αεροπλάνου, της Τζούλιετ και του κ. Σπένσερ οι θέσεις ήταν σε ένα μικρό τμήμα πίσω από την επιχειρηματική θέση. Η Σύνθια της έδωσε ένα βλοσυρό ύφος και την προσπέρασε για να πάει στην δική της θέση, η οποία ήταν πολύ μακριά προς τα πίσω.
"Άσε βάλλω ένα χεράκι."Ο κ. Σπένσερ βοήθησε την Τζούλιετ να βάλει την αποσκευή που κρατούσε στο ντουλάπι από πάνω τους, μετά έπρεπε να στριμωχτεί στην θέση της -υπήρχε ελάχιστος χώρος για τα πόδια τους ανάμεσα στα καθίσματα- και κατάλαβε το πώς να κλείσει την ζώνη της.
Αφού κάθισε εκεί, και κοίταξε έξω από το παράθυρο. Ακούμπησε τα χέρια της στα μπράτσα της καρέκλας νευρικά και κατά λάθος ακούμπησε το χέρι του κ. Σπένσερ.
"Συγγνώμη."Είπε και μετακίνησε το αριστερό χέρι της στα πόδια της, αφήνοντάς το ένα μπράτσο σε εκείνον, αν και δεν το χρησιμοποίησε.
"Δεν πειράζει, υπάρχει πολύς χώρος."
Οι θέσεις είχαν το δικό τους σύστημα ψυχαγωγίας, αν και αυτή την στιγμή έπαιζε ένα διαφημιστικό της αεροπορικής εταιρείας. Η Τζούλιετ ξεφύλλισε διάφορα περιοδικά. Έμοιαζε σαν να πέρασε ένας αιώνας μέχρι να μπουν όλοι οι επιβάτες μέσα στο αεροπλάνο και να ανακοινώσει το πλήρωμα ότι "οι πόρτες έκλεισαν".Παρακολούθησε την επίδειξη ασφάλειας από το πλήρωμα, καθώς το αεροπλάνο άρχισε να τρέχει στον αεροδιάδρομο. Δεν είδε τίποτα που να την καθησυχάσει: Σκεφτόταν την προοπτική να καταρρεύσει στον ωκεανό ή να χρειαστεί μια μάσκα οξυγόνου.
Η Τζούλιετ δάγκωσε τα χείλη της, όταν το αεροπλάνο ξεκίνησε επιταχύνει. Εκείνη είχε σχεδιάσει να κοιτάξει να έξω από το παράθυρο, αλλά το στομάχι της είχε άλλα σχέδια. Κράτησε δυνατά και τα δύο μπράτσα της καρέκλας και έκλεισε τα μάτια της και το αίσθημα του φόβου να αυξάνεται συνεχώς.
"Είσαι εντάξει, Τζούλιετ;" Η φωνή του κ. Σπένσερ την ανησύχησε.
"Καλά είμαι" προσπάθησε να του πει, χωρίς να ανοίξει τα μάτια της.
YOU ARE READING
Μαγεύοντας Τον Καθηγητή
Romance★★Πολύ καυτή και απαγορευμένη ιστορία για το WATTPAD★★ Σ' ένα Καθολικό σχολείο, ο καθηγητής Carl Spencer αντιμετωπίζει μια κρίση στα πιστεύω του όταν ερωτεύεται την μαθήτρια του Juliet: Πώς μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό να είναι μαζί της; Η J...