XVIII- Η Αποφυγή

256 32 3
                                    

Στο Προηγούμενο: Η Τζούλιετ, μαθήτρια ενός καθολικού σχολείου, φίλησε τον σέξι καθηγητή της, Καρλ Σπένσερ, την ημέρα του Χάλοουιν... ποιες θα είναι οι συνέπειες;













Το φταίξιμο ήταν όλο δικό της. Ο κ. Σπένσερ την απέφευγε και αυτό γιατί είχε συμπεριφερθεί σαν ηλίθια, ήταν μεθυσμένη και γελοιοποιήθηκε. Του είχε ουσιαστικά ριχτεί. Δεν της φάνηκε περίεργο που με τον τρόπο του την απωθούσε. 

Η Τζούλιετ ένιωσε άθλια. Από την ημέρα του Χάλοουιν την απέφευγε συστηματικά. Ακόμα δίδασκε την τάξη της, αλλά σπανίως της έδινε τον λόγο στην τάξη, για να απαντήσει μια ερώτηση ή γενικά για να μιλήσει. 

Ήταν απόλυτα ευγενικός και φερόταν ως επαγγελματίας,άλλωστε αυτό ήταν. Τα είχε κάνει μαντάρα.

Δεν την ενδιέφερε πλέον το στοίχημα, για την ακρίβεια ποτέ δεν την ενδιέφερε. Η Τζούλιετ είχε ερωτευτεί τον κ. Σπένσερ και εκείνος φαινόταν ότι δεν ήθελε να της δώσει μια ευκαιρία. 

Προσπάθησε να κρύψει την θλίψη της, για να αποφύγει τον έλεγχο της Φέμι και της Μάργκοτ, οι οποίες υποψιάζονται τα πάντα.

"Κοπελιά, στα αλήθεια, το πήρε πολύ άσχημα!" Της ψιθύρισε η Μάργκοτ μια μέρα στην τάξη.

 Η Τζούλιετ ήθελε να κλάψει. Ήταν στην τάξη, κατά την διάρκεια του μαθήματος που ο κ. Σπένσερ κυριολεκτικά είχε πει σε όλες τις κοπέλες  να μεταφράσουν ή να απαντήσουν σε κάποια ερώτηση σχετικά με το κείμενο, εκτός από εκείνη. Δεν είχε πειστεί, παρά την εμψύχωση της Μάργκοτ, ότι ο κ. Σπένσερ την απέφευγε, γιατί ήταν μυστικά ερωτευμένος μαζί της. Ήταν φανερό ότι την συχαινόταν. 

Είχε τόσο ωραία εμφάνιση. Ήξερε πώς ήταν η μυρωδιά του από κοντά. H ζεστασιά των χειλιών του. Της είχε κάνει ένα κλικ, το οποίο την έκανε ακόμα πιο απελπισμένη. 

Μόνο να μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω. Αλλά ήταν πολύ αργά... 

***

"Είναι όλα οκ; " ρώτησε ο Νταν τον Καρλ.

Έπιναν καφέ, ενώ η Τζένη και η Ρεμπέκα είχαν πάει να πάρουν μωρουδιακά.

Μαγεύοντας Τον ΚαθηγητήDonde viven las historias. Descúbrelo ahora