#1 Андрю

1.6K 60 3
                                    

Роуз Бумър и Лин Чандлър. Двете момичета, които бяха редовни на моите лекции и този път стояха на първия ред и момичето с красивите и толкова познати  очи, пълни с тъга се взираше в мен. Сякаш най-накрая беше придобила смелост да се приближи и да ме попита. Какво щеше да ме попита? Наистина ли исках да знам? Бях ли готов да разбера? И точно когато лекцията ми свърши и всички започнаха да излизат, тя стоеше там и продължаваше да се взира в мен. Видях Рейвън да тръгва към изхода, и точно тогава реших тя да е моето спасение.
-Рейвън! - повиках я и тя се обърна. Гаджето й беше пълен глупак и голям късметлия. Погледът й попадна върху Роуз, която стоеше с отворена уста пред мен. Видях я как се обръща взема си нещата и тръгва към вратата. Това момиче беше беля. И то много голяма беля, която трябваше да стои възможно най-далеч от мен с тези прилепнали по бедрата й дънки и кестенявата коса, която стигаше до раменете й. Очите ми се спуснаха по гърба й, през тънката й талия и приятно заобленото й дупе. Преглътнах трудно, усещайки погледа на Рейвън върху себе си. Не трябваше така нагло да оглеждам студентките си, мамка му.
***
След като приключих разговора си с Рейвън Фюри се отпуснах на стола си и облегнах глава назад. Затворих очи и отново видях онзи поглед, онази отворена уста, в която исках да натикам надървения си пенис, и онова секси дупе, което най-нагло се отдалечи от мен и затвори вратата след себе си. Което беше забранено за мен, защото тя беше студентка, а аз бях преподавател. Опитвах се да стоя далеч от момичетата, които вечно ми се усмихваха и ме канеха с погледи да им обърна внимание. Които ме умоляваха да правя с тях забранени неща. Покани не липсваха и ми беше лесно да ги отпращам, но от това момиченце се страхувах. Наистина се страхувах. Тя щеше да ме изяде жив. Бях сигурен в това. Виждах го в невинния й уплашен поглед и на пръв поглед безобидна външност. Но тя криеше нещо и искаше нещо от мен и това не ми харесваше. Защото бях готов да й дам всичко онова, което искаше. Дори и бих дал повече от това, ако можех.

this.Where stories live. Discover now