Igazából ezt a könyvet abba akartam hagyni. Egyszerűen nem volt ihletem. Ez természetesen nem változott. De! Rájöttem, hogy folytathatom egy másik időben, amihez viszont van. Úgyhogy... *dobpergééééés*... folytatom onnan, hogy december van, és mindenki hazamegy karácsonyra. Igen, tudom. Nyár közepe van.
A fontosabb dolgok listája, amik közben történtek velünk:
- A medál probléma megoldódott, de a barátságunk Lilivel tönkrement. Pankáék addig szemétkedtek vele, és oltogatták, míg feladta, és megváltozott. Olyanra, mint ők.
- Sunyi1-et (Alfred) és Sunyi2-t (Balázs) senki sem szereti, főleg a nagy szájuk miatt.
- Időközben mindenkivel megismerkedtünk, kialakult a baráti körünk: Clara, Berni (Clara csoporttársa, sellővé tud változni, néha a Vizesekhez, néha az Alakváltókhoz jár órára), Zsolti, Lucy (egy kicsit nagyszájú Tüzes, a medál-problémánál sokat segített), Márk (Lucy ikertestvére lehetne, mindenben egyformák), Jay (egy hallgatag, jóindulatú Növényes), és én. A másik társaság Pankáék. Az összes Lebegtető csatlakozott hozzájuk, rajtuk kívül még egy flegma Vizes, David, két elegáns Növényes, Dalma és Emma, és egy befolyásolható Anyagos, Carl. A többieknek egy-két barátja van, vagy egyedül vannak. Ezzel együtt sem zavarnak túl sok vizet, elvannak, mint a befőtt.
-A csoportok nevet is kaptak. Minden képességet kb. 3-4 ember kapott meg, persze változtatásokkal. A csoportok:
Tüzesek (a képességük valahogy kapcsolódik a tűzhöz. Megidézni és irányítani mindenki tudja, valaki jobban, valaki kevésbé, valaki mást is tud): Lucy, Márk, és Angi (antiszociális, magának való lány. Kicsit rémisztő.)
Vizesek (a képességük a vízhez kapcsolódik. Víz alatt lélegezni mind tudnak, bár egy kicsit máshogy. Ezen kívül mind másra képesek): Clara, David, Jennifer (udvarias, mosolygós, élettel teli lány. Sophie-val elválaszthatatlan barátok.), és Berni félig.
Növényesek (a növényeket irányítják, növesztik, használják. Jay a kezét is növényekké tudja alakítani, Emma és Dalma pedig a szöveteket): Emma, Dalma, és Jay.
Alakváltók (át tudnak változni valamilyen állattá, Berni pedig sellővé): Balázs (ő alapból faun, kecskévé tud változni), Kitty (tigrissé tud változni. A természete is pont olyan), Sophie (Épp olyan, mint Jennifer. Egérré tud változni.), és Jamie (Csöndes, de mégis erős személyiség, a másik alakja kaméleon), meg Berni itt is csak félig.
Lebegtetők (tárgyakat tudnak mozgatni a tekintetükkel): Panka, Lili, James, Bence, és Michelle, ők mind Pankához hasonlóak, az a típus, akik plázázni járnak, és csak a külsejükkel törődnek.
Repülők (tudunk repülni): Brune, Zsolti, és én.
Anyagosok (valami különleges anyagot tudnak megidézni, és használni, úgy, mint a tüzesek): Alfred(zöld, sárszerű dolgot), Carl (valami sárga, gumiszerű, folyékony anyagot), Jack (Nagyszájú, de gyáva, és megbízhatatlan. Zöld szövetet használ.), és Robi (ő a legkedvesebb az Anyagosok között, de KONKRÉTAN nem csinál semmit. Az anyaga valami pirosas pára).
Szemfényvesztők (olyan dolgokra képesek, amilyeneket az optikai csalódásos videókban láthatunk. Csak ez nem csalódás.): Niki, Soma (unalmas, okoskodó, magabiztos), Will (merész, és kitartó. Ő a legjobb a Szemfényvesztők között), és Brúnó (nagyhangú, de kedves és érzékeny).
- A szobák:
1. Alfred, Balázs, Zsolti
2. Brúnó, Jack, Márk
3.Soma, Jamie, Jay
4. James, Bence, Carl
5. Will, David, Robi
6. Clara, Lili, én
7. Berni, Sophie, Jennifer
8. Emma, Dalma, Panka
9. Brune, Angi, Michelle
10. Lucy, Niki, Kitty
Végül egész hosszú lett ez a lista, úgyhogy majd legközelebb lesz valódi, történetes rész. Ide akartam volna, e mögé, de 500 szó lett (pontosan!), szóval tessék. Itt egy fél rész.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szárnyak (Félbehagyott, nem fogom folytatni)
FantastikMit tennél, ha egyik nap fekete foltokat vennél észre a lapockádon? Lemosnád, akár a bőröddel együtt is? Szólnál a családodnak? Orvoshoz mennél? Történetünk főhőse éppen ezzel a problémával küzd. A felmentősereg hamar megérkezik, de a kérdésére, hog...