Tony
KaraibyW tegoroczne wakacje Tonuś postanowił zrobić Tobie ogromną niespodziankę. Dlatego tydzień przed kupił nowy, luksusowy jacht, którym to będziecie podróżować po magicznych i niesamowicie pięknych Karaibach, pijąc egzotyczne drinki i kąpiąc się w cudownych wodach oceanu Atlantyckiego.
Steve
LizbonaW tegoroczne wakacje oboje zdecydowaliśćie, że wybierzecie się do Lizbony. Pięknej stolicy Portugalii. Zamiast kąpać się i wylegiwać na plaży będziecie aktywnie spędzić czas, zwiedzając urocze zakątki tego cudownego miasta. Ale spokojnie starczy też czasu na plażowanie, gdyż do Portugalii jedziecie tylko na 3 tygodnie.
Clint
AlaniaW te wakacje wybierzecie się do Alani, miasta położonego na terenie Turcji. Zwiedzicie trochę okolicy i będziecie plażować oraz sbrubujecie tamtejszego jedzenia.
Bruce
KubaW te wakacje wybierzecie się na malowniczą wycieczkę po wyspach Kuby. Będziecie kąpać się w pięknych, czystych wodach i nurkować aby podziwiać morskie stworzenia.
Stephen
TajlandiaRazem z doktorkiem wybierzecie się na jedną z tajlandzkich plaż, na której będziecie mieszkali przez miesiąc. Będziecie kąpać się w przepięknych, czystych wodach oraz pływać drewnianymi łódkami wzdłuż wysp.
Loki
DominikanaW tym roku to ty zabierzesz Lokiego na wakacje. Co więcej będą to prawdziwie ludzkie wakacje, więc zabronisz Lokiemu używać magii. Polecicie samolotem na piękną wyspę Dominikany, gdzie macie wynajęty domek pomiędzy palmami na plaży.
Thor
AsgardWow! Kto by się spodziewał? A tak na serio to:
W tym roku Thor bardzo chciał abyście spędzili trochę czasu w jego rodzinnych stronach. Ale spokojnie starczy też czasu na ,,midgardzkie wakacje" bo w Asgardzie spędzicie miesiąc.🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
To tyle na dziś🌟🌟🌟!
Do zobaczenia jutro!
CZYTASZ
Preferencje Avengers + Loki
AcakPreferencje Występują: ❤Tony Stark > Iron man ❤Steve Rogers > Kapitan Ameryka ❤Clint Barton > Sokole oko ❤Bruce Banner > Hulk ❤Natasza Ramonoff > Czarna wdowa (do ,,Jego/jej taniec dla Ciebie") ❤Stephen Strange > Dr. Strange (od ,,Nowa postać 1/2...