Aceasta promovare este pentru MadeleineMagnuson
Vreau sa încep spunând ca ador cartea. Modul în care ai început sa scrii spunând despre moarte dar în același timp și despre dorința de a trai m-a captat, apoi, ușor ușor, am patruns în universul ei, dându-mi seama ca totul se învârte în jurul morții săracului băiat.
Ar fi prea ciudat sa zic condoleanțe? Da? Nu? Oricum, condoleanțe... Chiar dacă e ceva ficțional, sa fie acolo, ajuta mereu.
Realitatea conturata în aceasta carte, realitatea ce reflecta viata persoanelor bogate și nu numai, este una dura și în același timp interesanta, parca vrei din ce în ce mai mult sa citești și sa îți dai seama ce fel sunt oamenii cu adevărat.
Ultimul capitol m-a lăsat masca. Nu putea sa îmi treacă prin cap ca Tavora ar fi capabila de asa ceva în veci, dar cu siguranță as fi făcut la fel, adică, propunerea era mult prea convenabila pentru situația disperata în care se afla ea.
Informațiile oferite în fiecare capitol sunt esențiale dezlegării acelui mister, căci, ultima fraza din prolog m-a pus pe jar. Abia aștept sa vad care este pana la urma finalul, sa aflu cine l-a ucis de fapt, căci imi imaginez ca Tavora nu ar fi în stare de asa ceva.
Îți urez succesc în tot ceea ce faci, sper sa scrii în continuare și sa ajungi departe cu aceasta carte! ^^
Toți cei care prefera sa citească cărți cu o idee geniala, cu o acțiune ce te pune pe jar și cu un conflict puternic ar trebui sa arunce un ochi peste "Oase și săruturi" sigur nu vor regreta alegerea făcută!
Ca plata as dori sa dai follow acestui cont (EchipaWatt) și contului meu personal LiaSolaris (as dori sa fie permanent).
— Lia