Aceasta promovare este pentru Denisaa18
O poveste mai complicata, cu atâtea sentimente contradictorii și atât suspans nu cred ca am întâlnit.
Îmi place modul de a alege răzbunarea, exact asta fac și eu, dar nu m-ar duce mintea în veci sa fac asemenea chestii. Farsele ei îmi par de la răutăcioase la chiar malefice, sper doar ca are și un motiv sa le facă atât de crude. Știu ca a fost rănită, ar fi minunat dacă ai pune un capitol cu un flash back în care sa ne prezinți mai multe despre trecutul ei pentru ca pe mine una ma omoară tensiunea, misterul și suspansul pe care aceasta carte le transmite.
Cartea a devenit mai interesanta în momentul în care a apărut salvatorul elevilor, cel ce ii pune bețe în roate marelui farsor. Ura pe care am simțit-o în acel moment a fost atât de intensa, nici când ma enervează una din cele mai insuportabile persoane pe care le cunosc nu simt asa ceva.
În momentul în care a apărut Franco în peisaj mi-am zis ca ma dau cu capul de pereți. Eram genul ala de persoana care țipa în fata ecranului la personajul principal sa o ia la fuga cât îl țin picioarele ca tocmai a dat de ceva mai rău decât însuși diavolul.
Am senzația ca toate lucrurile rele i se întâmplă de când a apărut el în peisaj... Farsele nu ii mai merg bine, părinții ei au accident, mama ei ajunge sa piara tragic, iar ea își pierde masca de fata rea, devenind ușor vulnerabila în fața lui. Nu îl învinuiesc pe el cu nimic, doar spun ca parca Dumnezeu o pedepsește, asa cum a spus și ea în ultimul capitol.
Nu am idee cum va evolua toată acțiunea din acest moment, dar vreau sa aflu. Cred ca este una dintre puținele cărți la care am plâns, în momentul în care a apărut micuța ei surioara și a trezit-o din somnul ei lung și profund. Doamne, am plâns acolo, mama credea ca plâng de durere (dăduse toate cele rele peste mine), eu plângeam de la toata faza aia.
În esență cartea este una super, merita toate voturile din lumea asta și câte și mai câte laude! Felicitari, sper sa o ții tot asa! Eu rămân cititor fidel pana la ultimul capitol!
Recomand tuturor de pe aceasta platforma "Ultima farsa", o sa o citiți cu sufletul la gura, mai mult ca sigur!
Sper sa te ajute promovarea! Ca plata as vrea sa dai follow acestui cont și contului meu personal pe care îl găsești în descriere.
- Lia