Instinct Animalic

52 6 3
                                    

    Aceasta promovare este pentru @--Smiley

    Pot spune că imediat ce am început sa citesc nu m-am mai putut opri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


    Pot spune că imediat ce am început sa citesc nu m-am mai putut opri. Acțiunea, modul în care ai conturat personajele și locul unde se petrec toate aceste atrocități, totul te prinde și simți cum ești tras în universul cărții.

    Eu una am talentul de a-mi imagina acțiunea, astfel am reușit în unele scene sa stau față în față cu bestia și sa observ cu câtă lejeritate ucide oamenii. Ai un talent înnascut în a descrie asemenea scene, parcă și ție îți oferă satisfacție momentele alea.

    Ideea te atrage încă din primele rânduri, iar prin stilul tău lejer reușești să menții cititorii atenți și să îi pui, evident, pe jar, din cauza suspansului.

    Imaginați-vă, sa fiți singuri în pădure, într-o noapte cu luna plina, și să vedeți doi ochi strălucitori în întunericul nopții. Care este primul lucru pe care îl faci? Ce îți dictează instinctul? Să o iei înapoi spre casă, mâncând pământul, să îți aperi viața, sau sa înfrunți bestia cu un curaj incredibil?

    Evident, pot spune că am învățat din cele doua capitole ale cărții mai multe lucruri despre vârcolaci și vampiri decât știam înainte. Îmi place faptul că descrii și astfel de aspecte, esențiale acestui gen de cărți din cauza faptului că te introduc mai mult în acțiune și povestea cărții.

    Acel pandantiv misterios chiar m-a pus pe gânduri, cine ar fi vrut sa ii facă rău lui Andreas dându-i-l soției sale? Ce forță misterioasa se afla în spatele acestui talisman blestemat și cine își dorește sa dispară șeriful?

    Este o idee ce merită dezvoltată. Sa continui cartea! Legat de lungimea capitolelor, dacă sunt la fel de consistente ca acestea sunt bine venite altele chiar și mai lungi!

    Toate persoanele de pe aceasta platforma care sunt interesate de creaturile fantastice și de o carte buna cu acțiune complexa ar trebui sa citească aceasta lucrare, v-o recomand cu mare drag!

    Sper sa te ajute promovarea! Ca plată aș vrea o părere la cartea mea, "Cele șase gloanțe".

— Lia 

Promovări IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum