Părinții lui Chase l-au părăsit rând pe rând pentru a merge în ceruri. Mama sa l-a părăsit de la o vârstă fragedă, vârsta la care el, încă era în procesul de formare, dar cu multă silință și grijă părintească, tatăl său l-a crescut până la vârsta de șaptesprezece ani.Dacă moartea mamei sale l-a făcut să simtă gustul realității, moartea bruscă a tatălui său l-a lăsat orfan. Nu avea banii să se întrețină și nici un umăr pe care să plângă, așa că a apelat la bunicii din partea mamei, care n-au vrut să-i ofere ajutorul.
Însetat de răzbunare, Chase vrea să le-o plătească bunicilor săi pentru modul în care s-a comportat cu el și cu familia sa, iar de aici, mintea lui va ticlui un plan ca să îi vadă doborâți.
În altă ordine de idei, tânărul găsește o fărâmă de speranță și bunătatea în cafeneaua lui Greyfield pe care îl consideră ca pe bunicul său.
Apariția unei fete care îi atrage atenția lui Chase constituie intriga cărții. Fizicul ei îl atrage și tonul ironic pe care îl folosește, îl face pe băiat să își dorească și mai mult să o cunoască, dar destinul are de gând să le joace o festă și îi pune într-o postură dificilă.
Ce va fi mai important pentru Chase? Atenția fetei sau răzbunarea familiei pe care a pierdut-o?
Misterul predomină, replicile sarcastice și pline de umor sunt prezente, iar modul natural în care autorul își expune gândurile prin transpunerea lor în comportamentul personajului, te face să citești mai mult.
-Diana