Intențiile lui Kelemen

58 4 2
                                    

Cu un junghi în inimă și o părere de rău Nika părăsește orașul în care s-a născut. Mânată de ambiție și un viitor strălucit se mută împreună cu mama sa în alt oraș.

Relațiile la distanță sunt greu de întreținut... E nevoie de încredere, comunicare și o dorință arzătoare ce se zvârcolește în piept de dor, dar vor ajunge cei doi la un consimțământ?

Mutată în alt oraș, cu un job stabil, dar încă căutată de umbrele trecutului, va fi Nika în stare să își profeze meseria de psiholog?

Într-o zi, ca oricare alta, pe ușa noului său cabinet va intra Kelemen, vecinul său. La prima vedere un bărbat normal, fără probleme, dar oare... Ce ar căuta un om sănătos mintal într-un cabinet psihologic?

El are un aer sarcastic, ea încearcă să-l înțeleagă. El nu știe ce caută acolo, ea se întreabă același lucru. El e temperamental și mereu vulcanic, ea e sigură pe sine și pe metodele ei. Să fie motivele care îi diferențiază un nou mod de a se apropia?

Se află tânăra noastră, protagonistă, într-un triunghi amoros format din Yermolai, ea și Kelemen? Dacă da... Pe cine va alege? Pe bărbatul care i-a fost trecut sau pe bărbatul al cărui viitor este incert datorită problemelor de natură psihologică?

Parcurgerea cărții ar fi mai ușoară dacă autoarea ar trece peste capitole și ar edita greșelile de tastare sau neatenție. O să le menționez aici ca să îi fie mai ușor de revizuit.

-- verbele de la condițional- optativ sau conjunctiv nu se scriu cu doi de i.

-- se pune virgulă înaintea conjuncțiilor simple : dar, iar.

-- capitolul se recitește pentru eventualele greșeli de tastare (ex. bucărărie, șamd)

Plata : *follow permanent grupului și mie (@dianneel) și o părere sinceră (din care să reiasă că ai citit) la ultimul capitol din cartea mea Ruinele Bucureștiului.

— Diana

Promovări IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum