Cronicile din Terryn

51 3 1
                                    

           Întâmplarea face ca, în urmă cu ceva timp, să caut atât pe această platformă cât și în alte părți cărți fantasy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           Întâmplarea face ca, în urmă cu ceva timp, să caut atât pe această platformă cât și în alte părți cărți fantasy. Nu mă așteptam ca această carte să-mi placă așa de mult și, deși nu am citit toate capitolele, cu siguranță îmi voi face timp să arunc un ochi peste cele care au rămas.

           Despre povestea cărții nu am ce să obiectez pentru că mi se pare pe cât de unică pe atât de fascinantă. Ideea rivalități între cele două clanuri Donokov și Corth mi se pare foarte interesantă, iar atitudinea arogantă și detașată de care da dovada tânărul prinț Slean clădesc o combinație reușită și echilibrată. Cât despre problemele în Terryn și deciziile pe care aceștia le iau în ceea ce îi privește pe cetățeni, sunt o bună modalitate de a contura descrierile personajelor.

          Apreciez faptul că folosești fraze lungi, chiar dacă unora li se par obositoare și le consideră un mod de a pierde firul poveștii, eu cred că sunt modaliatea ideală de a scrie acest gen de cărți, putând să empatizezi cu personajele, datorită detalierilor amănunțite.

          Simpatizez de asemenea și coperta, care mi se pare reușită, precum cartea în sine de altfel.

         Pun capăt acestei scrieri prin a spune că recomand această carte, nu doar din pricina ideii, care de altfel este un punct dominant al acestei cărți, ci datorită complexității care se ascunde în spatele personajelor.

-Bianca




Promovări IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum