Alejandro Diablo este un om simplu care îşi câştigă existența din traficul de droguri şi tot ce ține de el, deşi întotdeauna ajunge să intre în fel și fel de belele. Tot datorită ,,meseriei" lui, bărbatul a căpătat și o reputație care nu poate fi văzută ca una prea strălucită din ochii tuturor, de pe urma căreia acesta a ajuns poreclit şi ,,El Diablo", un nume care este destinat să provoace fiori până în măduva oaselor de câte ori este auzit.
Yäel Stone este o femeie impunătoare care beneficiază de o frumusețe aparte, un om al legii şi totodată o persoană care este obişnuită să câştige de fiecare dată când se pune problema, fiind la departamentul de narcotice. Deşi tânăra este total opusul traficantului de droguri, destinele lor tot ajung să se intersecteze, ba chiar în camera de interogatoriu a unei secții de poliție, atunci când Alejandro intră în arest din nou, de data aceasta din cauza violenței fizice de care a dat dovadă asupra unui polițist.
Bărbatul iese din secția de poliție fără să mai aibă probleme, dar acesta nu reuşeşte să se scape și de gândurile ce ezită să îi părăsească mintea, şi toate despre tânăra polițistă, aşa că El Diablo îşi păstrează numele și își promite lui însuşi că o va revedea, căci atunci când un Diablo dorește ceva, obține.
Mă voi opri aici din povestit, deoarece trebuie să savurați singuri această carte plină de surprize picante.
Autoarea ne ține în priză de la început până la sfârșit, fiind martori la o poveste captivantă, plină de imprevizibil şi pericole. Această operă te face să te întrebi ce îți poți dori mai mult de la o carte, căci conține mult suspans, personaje cu caractere bine conturate, o acțiune stufoasă, atracție și pasiune, iar acesta este doar un singur motiv pentru care vă recomand să citiți această carte cât mai repede.
— Antonia