SEYİRCİ

3.3K 335 80
                                    

YAZAR OLMAK KOLAY DEĞİLDİ...

BAHAR ÇİÇEKLERİNİN KÖKLERİNDEN ALDIKLARI TAZE TOPRAK KOKUSUNU ÖZLERİNE KARIŞTIRIP, ATMOSFERE ARMAĞAN ETTİKLERİ O RAHİYAYI SOLUYAN İNSANIN HİSLERİNİ ANLATMAK,

YA DA GECEYE GÜLÜMSEYEREK BİR YILDIZ KAYARKEN GÖKYÜZÜNDEN, KAÇ YÜREĞİN HEYECANDAN TİTREYEREK TÜRLÜ DİLEKLERİ UHREVİ BİR ENERJİYE İLETTİKLERİNİ BETİMLEMEK...

YAĞMURUN AVUÇLARIMIZA DÜŞEN TANELERİYLE, SAFLIĞINI RUHUMUZA NAKŞEDİŞİNİ YAZMAK,

BİR ÇİÇEĞİN TAÇ YAPRAKLARINI USULCA ARALAYARAK, İÇİNDEKİ RENK CÜMBÜŞÜNÜ DOĞANIN GÜZELLİĞİNE KATTIĞINI HAYAL ETMEK...

ELBETTE KOLAY DEĞİLDİ...

AMA ALKAN CEVHER, GÜÇLÜ BETİMLEMELERİ VE AŞKIN HİSSETTİRDİKLERİNİ HARİKULADE BİR KALEMLE ANLATARAK ÇOCUKLUK ARZUSUNU YERİNE GETİRDİ. "AŞKIN ŞEYTAN ÜÇGENİ" ROMANIYLA MÜKEMMEL BİR YAZAR OLARAK ZİRVEYE YERLEŞTİ.

EN BÜYÜK DESTEKÇİSİ BİRİCİK EŞİ GAZEL CEVHER AYNI ZAMANDA EN BÜYÜK HAYRANIYDI.

FAKAT BİR GÜN KISIR DÖNGÜ OLARAK KENDİNİ TEKRAR ETTİĞİNİ FARK EDİNCE AŞKIN HALLERİNİ, DOĞAYI, MUTLULUĞU YAZMAK ONA YETMEDİ. FARKLI DUYGULARI, TUTKULARI YAZMAK İSTEDİ.

KORKUYU,

ŞEHVETİ,

ÇARESİZLİĞİ,

TESLİMİYETİ,

KABULLENİŞİ,

AŞKIN SOYUTLUĞUNDAN ÇIKMIŞ SOMUT ACIYI,

ÖLDÜRME İSTEĞİNİN TUTKUSUNU,

DAMARLARIN HAPSİNDEN KURTULAN KANI YAZMAK İSTEDİ.

BAŞARISIZLIĞININ SÜRGÜNÜNDEYKEN ANLADI Kİ TÜM BUNLARI YAZABİLMEK İÇİN YAŞAMAK, GÖRMEK, HİSSETMEK GEREKLİYDİ. İŞTE O ZAMAN YAZMA TUTKUSUNDAN DOĞAN HASTALIKLI ARZULARI ONU HAREKETE GEÇİRDİ...

ALKAN'IN YAZMAK İÇİN YAPACAKLARINI AKLINIZ ALMAYACAK.

BAŞLIYORUZ...

SEYİRCİ: YAŞANIRSA YAZILIR (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin