Billie Eilish -you should see me in a crown
Ariana
Potřeboval mě . Neváhala jsem ani chvilku a běžela jsem do ulice , o které se mi Justin zmiňoval. Srdce mi tlouklo o sto šest a já běžela od domu k domu, jen abych našla ten správný.
Když jsem byla tak v půlce ulice, konečně jsem viděla dům s jmenovkou Bieber na dveřích.
Zmáčkla jsem zvonek a čekala kdo mi otevřeJustin
Byl jsem doma a mlátil jsem do věcí, byl jsem naštvanej , protože mi před chvíli volal táta, že jsem dostal pokutu a sebral mi za to moji motorku. Do toho ještě ta Ari . Normálně bych jel do baru a našel si tam nějakou děvku , na které bych si vybil všechen vztek. Jenže se musím držet, už jen kvůli Ari, nechci jí hned první den podvést.
Náhle se ozval zvonek . Hodil jsem rámeček s fotkou , kterou jsem držel v ruce o zeď a šel jsem dolů. Otevřel jsem dveře a nestačil jsem se divit, kdo přede mnou právě teď stojí.
,,Ari? Ty jsi vážně přišla" ,,Potřeboval jsi mě" Byl jsem stále vzteklej, neříkám že ne, ale Ariana mě uklidňovala jen pouhým pohledem.
,,Pojď dovnitř" Ariana vstoupila dovnitř a já za ní třískl dveřmi. Byla to opravdu velká rána, protože Ariana hned vykřikla. ,,Pojď se mnou nahoru " Šel jsem první a ona hned za mnou.
,,Sakra Justine , jak jsi zvládl tady udělat takový bordel. Sedni si , uklidím to za tebe." ,,Nejdřív pojď ke mě prosím." Ari přišla ke mě a já si jí vtáhl do objetí . Tlačil jsem si ji co nejvíce k sobě a vnímal jsem jen jí a její drobné dlaně, které mi přejížděli po zádech . Cítil jsem jak ze mě opadává velká část vzteku , ale věděl jsem, že to není úplně ono.
,,Co se stalo Jayi? Je to moje vina , omlouvám se, ale musíš mě pochopit je to mo.." Nalepil jsem své rty na ty její ,ale nehýbal nimi . Cítil jsem, jak je celá stuhlá a zaražená. Odtáhl jsem se od ní a usmál jsem se na ní.
,,Justine, gratuluju ti, ukradl jsi mi první pusu" Zasmála se. Zarazil jsem se. ,, Počkej, to ti nikdy žádnej kluk nikdy nedal pusu? " ,,Ne" sklopila hlavu ",, Bože to jsou blázni, měli by se o tebe prát sakra!" ,, Kdo by chtěl dát pusu někomu jako jsem já, sám víš ,že to nemám moc růžový s klukama. " ,,Stejně mají už smůlu, máš mě, něco by si zkusili a už by si v životě nezapíchali " Hned jsem se ji přilepil na rty a začal jsem s nimi pomalu pohybovat, přidala se ke mě. Má tak chutné rty a na to ,že se poprvé líbe je jak profesionál. Odtrhl jsem naše rty od sebe a usmál se na ni. Sklopila hlavu a zčervenala.
Zvedl jsem jemně její hlavu a pohladil Ari po tváři. ,,Ber tohle jako tvoji první pusu ",,Byla to ta nejkrásnější první pusa, kterou jsem mohla dostat. " Uculila se.
O pár hodin později
Ležíme s Ari u mě v posteli a mazlíme se . Je to zvláštní, znám jí jen přes zprávy, ale i přes to jsem se do ní dokázal zamilovat. Už nějakou dobu se Ari nehýbe, tak jsem se podíval co dělá a moje kráska spí, je tak sladká. Nedokážu jí pustit zpátky na ulici, udělám všechno aby tu bydlela se mnou.
AHOJ, JAK JE TO DLOUHO CO JSEM NEVYDALA NOVOU ČÁST? JÁ BYCH ŘEKLA ŽE HODNĚ DLOUHO, ALE OD POSLEDNÍ DOVOLENÉ JSEM BYLA MÁLO DOMA A BYLA PŘEVÁŽNĚ NĚKDE MIMO ČR. TAKY BYCH SE CHTĚLA OMLUVIT, ŽE JSEM NEODPOVĚDĚLA NA VAŠE KOMENTÁŘE, ALE OPRAVDU NEBYL ČAS. NICMÉNĚ SNAD SE NOVÁ ČÁST LÍBÍ 💕❤
Btw. Změnila jsem obal knihy, snad se líbí 😅❤
ČTEŠ
Why Justin? |DOKONČENO|
FanfictionAri : Vy chlapi nám nebudete nikdy rozumět... Ari: Aby si mě pochopil, musel by si být ve mě! Jay:?? Ari: OMG Ari: Jako přímo v mojí kůži jsem myslela! Ari: Doprdele! Jay: Zlato fakt nevím co to píšeš , ale za chvíli budu v tobě na tobě v kůži v prd...