|16|

679 34 0
                                    

Ariana Grande-the light is coming ft. Nicki Minaj

Ariana

Seděla jsem v rohu kavárny a své drobné tělo tiskla do kožené sedačky. Měla jsem u sebe pouze pár peněz a doufala jsem, že mi později vystačí i na jídlo.

Dlaně jsem měla položené na skoro vlažném hrnku a přemýšlela nad tím, že za chvíli má přijít kluk , do kterého jsem se dokázala zamilovat přes zprávy.

Pro někoho je to nemožné, pro někoho ne,pro mě to možné bylo a já byla jasným příkladem.

Dívala jsem se proskleným oknem ven a děkovala tomu, komu toto místo vlastní za černá okna z druhé strany.

Usrkávala jsem si své kakao s marshmelouny , když v tom se náhle ozval zvonek, což značilo nového zákazníka. S mojí zvědavostí mi to nedalo a zvedla jsem hlavu od svého kakaa. Moje srdce v tu chvíli vynechalo několik úderu , byl to on , Justin.

Rozhlížel se po kavárně a já si přála být neviditelná. Vstala jsem rychle od stolu s úmyslem se schovat na záchody , jenže to byla pouze jedna velká chyba. ,, Ariano?" Pomalu jsem se otočila a spatřila dvě nádherné hnědé oči .

Pouze jsem svůj zrak přemístila k zemi na své děravé tenistky. ,,Bože, jsi krásnější než na fotce" Jeho dlaň se přibližovala k mé tváři. Bylo to jako reflex , uhnula a pokrčila jsem se tak rychle , než jsem si uvědomila co jsem udělala.

,, Ty se mě snad bojíš? Ari na příč tomu co jsem ti napsal bych ti nikdy neublížil ." Poprvé za tu dobu jsem promluvila ,,Nebojím se tě, je to jako reflex" ,,Půjdeme se posadit?" Přikývla jsem a šli jsme se posadit ke stolu s mým kakaem.

,,Nemůžu uvěřit že tu předemnou sedíš Ari" ,,Proč ses chtěl sejít, jen řekni proč? " ,, Napsala jsi že si se do mě zamilovala a já chci aby si mi to řekla do očí " ,,To nejde Jayi, mám z toho strach, protože tohle je poprvé"

Jeho dlaň se znovu začala přibližovat k mé tváří, tentokrát jsem ale neuhnula. Natočil si mou hlavu tak, abych mu dívala do těch jeho krásných očí. Hypnotizoval mě jimi.

,, Řekni mi to znovu a do očí , nikdo ti za to neublíží dobře? Zapomeň na ty lidi kolem a vnímej jen mě , nás" Nepatrně jsem kývla. ,, Justine, zamilovala jsem se do tebe " Cítila jsem , jak mi spadl ze srdce velký kámen a mě se ulevilo. Jenže teď jen čekat co z něj vyleze. ,,Ariano?" Kývla jsem ,, Říká se že neopětované city bolí nejvíce." Necítí to stejně, ach bože chci být v tuhle chvíli tak neviditelná. ,,Jenže jsem do tebe zamilovaný taky , ale nedokážu se vzdát života jaký momentálně vedu, však ty víš. Ale nechci tě ztratit, musíš mě pochopit. Nechci aby jsme spolu chodili a já tě později podvedl, protože by mě nebavilo mít jen jednu holku. Dřív jsem byl jiný, ale změnila si mě, i když si nechtěla a bylo to nevědomky."

,,Co odemě chceš slyšet Justine? Nevím co ti na to mám říct.",, Chci vědět že mě neopustíš." ,,Neopustím, teď zatím alespoň ne, nevím jak dlouho to takhle vydržím." ,,Co vydržíš? " ,, Mám už skoro vybitý telefon, peněz už taky moc nemám a večer venku bývá chladno ." ,, To si myslíš že když už tě mám tady před sebou, tak tě nechám na ulici? Zbláznila si se?! Budeš bydlet u mě!" ,, Justine to nejde" ,,Jde Ariano , to je mé poslední slovo a teď dořešme nás "

,, Zkusím se změnit dobře? Dej mi jen čas, miluju tě Ari , ale nechci ti ublížit." Chtělo se mi brečet, proč to říká ,když stejně nebudeme spolu? ,, Neříkej to , ubližuješ mi tím ještě víc."

Vstala jsem od stolu a šla jsem k pultu zaplatit své kakao . Než jsem se nadála, Justin už stál za mnou. ,,Co to děláš? Kam jdeš?" Neodpověděla jsem . Dala jsem paní za pultem peníze a s tichým nashledanou jsem odešla z kavárny . Jenže před kavárnou mě zastavila Justinova ruka na mém zápěstí. ,, Odpověz mi Ari , kam jdeš? Řekli jsem že jdeš bydlet ke mě. "

,,Ne Justine, to si řekl ty" ,,Tak kam tedy jdeš?" ,, Momentálně? Co nejdál od člověka kterého miluju ,ale on mi svým chováním a slovy ubližuje. " Rozběhla jsem se do parku hned na proti a nechala jsem ho tam stát v takovém stavu, v jakým momentálně je.

Moje nohy mě nesli k odlehlejšímu místu, kam skoro nikdo nechodí. Je tam starý dřevěný domek hned u velkého rybníku . Dřív se tu chytali ryby, jenže teď už tu skoro žádné nejsou, takže tu je teď zakázáno lovit ryby. A jak o tom místě vím? Když jsem byla o hodně menší , chodila jsem sem s mojí už ne kamarádkou a jejími rodiči, ti moji mě nenáviděli.

Vešla jsem do domku a lehla si do postele. Měla jsem stále před očima Justina. Byla to chyba ? Neměla jsem od něj utíkat?

Rozhodla jsem se mu napsat.

-----------------------------------------------------------

AHOJ, NOVÁ ČÁST JE TU ,ALE TENTOKRÁT NENÍ V PODOBĚ TEXTINGU . SNAD SE VÁM LÍBILA. TOHLE JE JEDNA Z PŘEDEPSANÝCH ČÁSTÍ. DNES TOTIŽ ODJÍŽDÍM NA DOVOLENOU .

CO SI MYSLÍTE O TOM CO ŘEKL JAY ARIANĚ?

CO ŘÍKÁTE NA ÚTĚK ARI?

XoXo MYliveYOUlive

Why Justin? |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat