|25|

479 32 6
                                    

Mikolas Josef - Me gusta
Opravdu povedená písnička!

O 3 měsíce později

Jay : Zlato tohle není vyróza, ta netrvá tak dlouho😕

Me: Nic to není, vážně Justine, neřeš to😊

Jay ❤:  Budu to řešit, jsi moje budoucí žena a za 3 dny se bereme . Řekli jsme si žádné lži a tejmství a záleží mi na tom, co se s tebou děje! Takže mi to řekni teď hned!

Me:To nejde, není to dobrý nápad😅

Jay❤: Tak teď už mi to musíš říct určitě, protože se něco musí dít!😐

Me: Ale já se bojím, není to pro tebe určitě dobrá zpráva😔

Jay❤: Ať už mi řekneš cokoliv, vždycky tě budu milovat, věř mi❤💕

Me: Fajn, tak přijď do obýváku👣

Z pohledu Ariany

Seděla jsem na sedačce a čekala až přijde Justin. Když jsem slyšela dupot na schodech, bylo mi jasné že je to on.

,,Tak jo zlato, jsem tady tak mluv." Řekl Justin, když se posadil do křesla naproti mě.

,,Dobře, ať už mi na to řekneš cokoliv, pamatuj si, že tě vždycky budu milovat a ať to vezmeš jak chceš, té věci co ti chci říct se nevzdám za nic na světě, protože už teď tu věc miluju."

,,Ty máš někoho jiného?" Zeptal se mě zničeně.

,,Ne, nebo záleží jak se to vezme, ale mám někoho dalšího."

,,Pane bože ,ty mě podvádíš? Ty miluješ někoho jiného? Proč sakra? Udělal jsem něco špatně? Jdu na tebe moc rychle s tou svatbou?"

,,Ano podvádím tě. Ano, miluju někoho dalšího. Proč? Protože ten někdo s kým tě podvádím a miluju ho, nebo jí, je tvoje dcera nebo syn. Jsem těhotná Justine. " Bože tak se mi ulevilo ,když jsem mu to řekla nahlas.

Seděl na křesle a tupě na mě zíral. Začala jsem mít obavy, že mě teď vyhodí ven.

,,Ty jsi těhotná?"

,,Jo" Vydechla jsem a pohladila se po bříšku.

,,A já jsem táta jo?"

,,A kdo jinej asi"

,,Jsem takovej debil!" Zakřičel.

,,Justine ty nechceš naše miminko? Zeptala jsem se s pláčem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PO X LETECH NOVÁ ČÁST A JÁ SE NEJSPÍŠ TEĎ VRHNU NA DALŠÍ. SNAD SE LÍBILA.

NÁZORY?

XoXoMYliveYOUlive

Why Justin? |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat