Ariana Grande - Sometimes
Me: Lásko nechci nic říkat, ale za 30 minut máme být u doktorky ,a tak nějak ty furt ležíš a jsi na mobilu🤔
Můj muž💍❤️: Neboj se, všechno se stihne🙃
Me:No nevím hele , stále si svůj lenivý zadek z té postele nezvedl 🤭
Můj muž💍❤️: Co kecáááš , vždyť už jdu dolů 🤥
Me: Tak to je zázrak!🙏
Můj muž💍❤️: Zlato, neser mě, nebo tě ulechtám, až se z toho počůráš a ty moc dobře víš, že teď ti stačí jen trošku a pochčiješ se🤣😂
Me: Hele, neser zase teď ty mě jo?!😂😂
Můj muž💍❤️: Klid zlato a radši už pojď , za 15 minut tam máme být a teď se čeká jen na tebe🤷
Me: No jo furt🖕
***
,,Miminko je zdravé a krásně roste . Srdíčko funguje tak ,jak má a končetiny rostou tak ,jak mají. Velikost miminka v tomto měsíci můžeme přirovnat ke grepu, nebo lilku. Pohlaví se dá nyní už také rozeznat , takže pokud budete chtít , řeknu vám to. Nicméně vaše miminko v tomto období vnímá plno věcí z okolí. Jako smích,hudbu nebo mluvení. Hlavně žádný stres a hádky. Můžete se utřít a obléct a pak za mnou přijďte"
Utřela jsem si bříško a šla s Justinem k doktorce. Ta už mi psala něco do mé těhotenské knížky a já byla nervózní z toho, až nám řekne pohlaví.
,,Tak, tady vracím vaší těhotenskou knížku a na kontrolu přijďte až v 7 měsíci, kdy budeme vědět na 100% termín porodu. Jinak chcete vědět pohlaví miminka nebo ne?"
,,No byli bychom rádi." Chytla jsem Justina za ruku a stlačila jí.
,, Takže vám doufám ,že s radostí ,můžu oznámit, že budete mít holčičku."
Usmála jsem se a hned se vrhla do Justinovo objetí, jsem tak šťastná.
,, Koukám, že máte opravdu radost z toho, že budete mít holčičku, váš manžel dokonce brečí." Usmála se doktorka.
Koukala jsem se na Jay-e a on fakt brečel, musela jsem se usmát.
,,No ,já vás nebudu dál zdržovat,tady máte vaší těhotenskou knížku s fotkou z ultrazvuku a uvidíme se na další kontrole, nashledanou"
,, Děkujeme,nashledanou" Odzdravila jsem jí a Jay hned po mě.
***
,,Zlato mi vážně budeme mít holčičkuuu" Řval Justin po celém domě. On je šťastnější víc jak já, že to je holčička.
,, Já vím Justine" Zasmála jsem se.
,, Lásko , ale ty to nechápeš, bude to holčičkaaaa" Zase zařval.
Nechala jsem ho v tom a odešla jsem do ložnice, protože mě už z dneška bolí nohy.
Osprchovala jsem se a převlékla se do trička a kalhotek a zalehla do postele. Vzala jsem si telefon a projížděla sociální sítě, když mě náhle kopla malá.
Me: Lásko pojď sem, rychle!
Můj muž 💍❤️: Rodíš?!
Než jsem se nadála, byl tu.
,,Co se děje?! Ty rodíš?"
,, Zatím ne,ale pojď sem rychle a půjč mi ruku."
Justin ke mě rychle přišel a dal mi ruku a já jí položila na svoje bříško.
,,Tak co se děje?" Zeptal se, když malá zatím nic nedělala.
,, Vydrž chvilku." Řekla jsem a začal jsem jeho rukou pochybovat po bříšku, když v tom malá zase kopla a začala se v bříšku přetáčet.
,,Kristova noho ona kopla" Vykřikl a začal se usmívat jak na drogách.
A takhle jsme strávili velkou část našeho večera, kdy byl Justin z malé úplně hotový,jako nikdy dřív. Miluju ho tak moc a jsem si jistá, že on mě s malou taky.
--------------------------------------------------------------
JÁ VÍM, JÁ VÍM, ČÁST PO X LETECH ,ALE JDE SPÍŠ O TO, ŽE MĚ TENHLE PŘÍBĚH PŘESTALO BAVIT PSÁT A VĚNUJU SE JINÉMU PŘÍBĚHU, KTERÝ MIMOCHODEM VYDÁM ZÍTRA!ZÍTRA NOVÝ PŘÍBĚH!
XoXo MYliveYOUlive
ČTEŠ
Why Justin? |DOKONČENO|
FanfictionAri : Vy chlapi nám nebudete nikdy rozumět... Ari: Aby si mě pochopil, musel by si být ve mě! Jay:?? Ari: OMG Ari: Jako přímo v mojí kůži jsem myslela! Ari: Doprdele! Jay: Zlato fakt nevím co to píšeš , ale za chvíli budu v tobě na tobě v kůži v prd...