Justin Bieber - All That Matters
Me:Zlato co by jsi dělal, kdybychom čekali dvojčátka?🤷
Můj muž💍❤️: Co prosím?!😲Me: No coby jsi dělal?🤰👨👩👧👦
Můj muž💍❤️: Já nevím zlato, to mi teď chceš říct,že čekáme dvojčata?😅
Me: Co myslíš? Nepřijde ti ,že mám na jedno mimčo velký břicho?👶👶
Můj muž💍❤️: Lásko nenapínej mě a řekni mi,o co tu jde! Máš normální bříško na 9. měsíc.❤
Me: To si nemyslím🙃
Můj muž💍❤️: Proč mi tady tedy píšeš o dvojčatech? Chceš mi jako teď říct, že nebudeme mít jedno dítě, ale rovnou 2 ?!😲😱
Můj muž💍❤️: Haloo Ari?
Můj muž💍❤️:Lásko odepisuj😭
Můj muž💍❤️: Mám za tebou snad dojít?🤔
Me: Najdi si mě a dostaneš odpověď na tvojí otázku o dvojčátcích.👶👶❤
Z pohledu Justina
Hledal jsem jí po celém baráků a stále mi vrtalo hlavou to,co mi napsala. Chce mi vážně říct že budeme mít 2 děti? Vždyť já zešílím už jen z jednoho.
V domě nebyla a proto jsem vyběhl na zahradu. Rozhlédl jsem se po okolí a uviděl jí stát za stromem. Vykukovalo jí totiž trošku bříško. Přiběhl jsem k ní z druhé strany, než byla otočená a objal ji kolem pasu.
,,Tak tady tě mám."
,,Justine!" Vykřikla a zasmála se. Lekla se tele jedno.
,,Tak co, už mi odpovíš?"
,,Zlato, mám pocit, že mi praskla voda. " Zasmála se znovu.
Svůj pohled jsem přesměroval na její nohy, po kterých jí vážně tekla voda.
,, O můj Bože už je to tady! Konečně!" Vykřikl jsem radostně.
,,Tak já se jdu převléct,ať nejedu v mokrém a ty jdi zatím pro tašku do nemocnice. "
,,Jo jasně, už běžím."
Vyběhl jsem po schodech pro tašku do nemocnice a rovnou jsem vzal i dětskou autosedačku pro miminka. Vzal jsem si telefon z kapsy a napsal hromadnou zprávu naším rodinám, že jedeme do nemocnice, že Ari bude rodit.
Oba jsme se pak sešli v autě a vyjeli jsme. Ale mě furt v hlavě běhala jedna myšlenka. Proč zmiňovala ty dvojčátka?
PŘEDPOSLEDNÍ ČÁST JE TADY PO XXX LETECH. OMLOUVÁM SE ZA TU VELKOU NEAKTIVITU,ALE MÁM TOHO PROSTĚ TEĎ MOC.
ČTEŠ
Why Justin? |DOKONČENO|
FanfictionAri : Vy chlapi nám nebudete nikdy rozumět... Ari: Aby si mě pochopil, musel by si být ve mě! Jay:?? Ari: OMG Ari: Jako přímo v mojí kůži jsem myslela! Ari: Doprdele! Jay: Zlato fakt nevím co to píšeš , ale za chvíli budu v tobě na tobě v kůži v prd...