|26|

510 29 2
                                    

DYSN- We're Alone

,, Kurva jak jsem si toho nemohl všimnout! Když jsme spolu poprvé spali, udělal jsem se do tebe,myslel jsem že bereš prášky! Nic si mi neřekla ,když jsem se do tebe udělal! No jasně a další příznaky! Zvracela jsi každý ráno a po jídle! Vadila ti moje voňavka! Nosila jsi volné věci! Vždycky jsi nosila upnuté ,nebo crop-topy! Zvětšili se ti prsa a přibrala jsi v břiše, myslel jsem si, že to bylo z jídla, že ses přejídala a trpěla bulimií. Měnila jsi nálady jak ponožky! Nechtěla jsi se mnou spát a já si myslel, že jsem špatnej v posteli! A ty, ty jsi celou tu dobu jen těhotná?!"

,,Jsi na mě naštvanej?"

,,Ne, já jsem kurva přímo nasranej! Proč jsi mi to neřekla dřív? Staral bych se o vás oba, nenechal bych tě dělat domácí práce a vše okolo toho. "

,,Omlouvám se " Řekla jsem s brekem.

,,Ne lásko, neplakej, jsem jen překvapenej a tak moc šťastnej, oba vás moc miluju, jen je neuvěřitelný, že jsem už takovou dobu táta a nepoznal jsem to." zasmál se.

,,Myslela jsem, že je na tebe ještě brzo."

,,Je to na mě brzo, to přiznávám , ve 22 jsem dítě neplánoval, ale jsem šťastnej a slibuju ti tady, že budu ten nejlepší táta na světě"

Vrhla jsem se mu kolem krku a on mě objal kolem pasu. Jsem šťastná, teď už ano.

,,Jak dlouho jsi v tom?"

,, Už přes 4 měsíce "

,,Tak dlouho? Vždyť to není možný, jsem hroznej přítel." Chytil se za hlavu.

,,Jsi ten nejlepší a moc tě miluju"

,,Však já tebe taky. Jinak víš už co to bude?"

,,No tak nějak na poslední kontrole naše mimčo bylo otočené zády ,takže nevím, ale za týden jdu na kontrolu,tak snad už bude prcek otočenej k nám."

Jo, snad jo, chtěl bych holčičku"

,,Já zase chlapečka " uculila jsem se.

,,No hlavně ať je naše mimčo zdravé, to je to hlavní."

,,Přesně tak"

Next day

Z pohledu Justina

,,Lásko jsem pozvanej na pracovní večírek a chci aby jsi šla se mnou" Usmál jsem se na ní a za pas si ji pomalu přitáhl k sobě.

,, A musím tam jít?" Povzdechla si.

,,No byl bych moc rád "

,,Tak fajn ,ale nenecháš mě tam samotnou."

,,Neboj se, nikdy bych tě nenechal samotnou, mezi tolika cizími lidmi ,když jsi ke všemu těhotná."

,,Tak jo." Usmála se na mě.

,,Tak se jdi chystat, za hodinku vyrážíme.

❤1 587 💬26 🔗                                                                                       📤JustinBieber94: Moje krásná těhotná a hlavně budoucí žena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤1 587 💬26 🔗                                                                                       📤
JustinBieber94: Moje krásná těhotná a hlavně budoucí žena.👰🏼💍🤰🏼 Miluju vás tak moc ! 💕❤ @ArianaGrande.B

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SICE KRATŠÍ ČÁST, ALE ALESPOŇ NĚCO. JEŠTĚ 4 ČÁSTI A JE KONEC💔

LIDI SELENA JE ZASE HOSPITALIZOVÁNA💔😭. NEZASLOUŽÍ SI TOHLE VŠECHNO. BŮH JE S TEBOU SEL ❤❤

XoXoMYliveYOUlive

Why Justin? |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat